Dejlig sammenføring
Fra : Allan

Dato : 04-02-05 22:11

Hej alle
Jeg kan nu ikke huske om jeg har skevet om mine gode ting om sammenføringen
med min gammelmis og den ny

Men det går helt fint.
De er begge 2 MCO kastrater
Ja den lille nye er lige blivet kastreret her for en uge siden

Men han tager det nu pænt. De slosser som drengebørn gør og uden lyd. Så jeg
vil mene at det er en fin samenførieng der er sket.
Er det ikke dejligt når det lykkes:

Mvh Allan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-02-05 11:08

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> writes:

> Hej alle
> Jeg kan nu ikke huske om jeg har skevet om mine gode ting om sammenføringen
> med min gammelmis og den ny

Heller ikke jeg ;-/

> Men han tager det nu pænt. De slosser som drengebørn gør og uden lyd. Så jeg
> vil mene at det er en fin samenførieng der er sket.
> Er det ikke dejligt når det lykkes:

JO bestemt og ikke mindre dejligt at se 2 misser hygge sig sammen, man
kan jo blive helt misundelig over, at man ikke kan tilbyde det samme
nærvær som en anden artsfælle...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Mette Lauridsen

Dato : 06-02-05 19:02

> [...]
jeg
> vil mene at det er en fin samenførieng der er sket.

Det er dejligt at høre!
Jeg har også to main coon katte hvor af den ene er en lille ny killing,
de fandt ud af det sammen allerede efter en uge sammen det er dejligt!
Når man har to katte får de rigtig glæde af hinanden, så det er godt!
Knus
Mette

Med venlig hilsen
Mette Lauridsen