Spørgsmål vedr. udstillingsregler.
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-02-05 08:28

Hvordan er det lige det er med de udstillingsregler?

Jeg er ganske ny i udstillingsverdenen (har været på én udstilling), og det
kan altså godt være lidt kringlet . Jeg kan se der er en udstilling i
Marts i Herlev, men på DARAK´s hjemmeside står der, at det er en
to-certifikat-udstilling. Vil det sige, at man kun kan deltage, hvis katten
har opnået to certifikater? Og at man altså ikke kan deltage med en
killing/ungkat?

Håber der nogen, der kan hjælpe en ganske uerfaren udstiller .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 04-02-05 09:05

Hej Helle,

to-certifikats-udstilling betyder bare at der er mulighed for at få to
certifikater - et om lørdagen, og et om søndagen. I modsætning til
f.eks. Jyraks og Katteklubbens udstillinger, hvor man har perser,
korthår og siam/orientaler den ene dag, og semilanghårskatte den anden
dag, så der kun uddeles 1 sæt certifikater.

Hvis du kommer med killing/ungdyr kan du givetvis ikke få certifikater,
men du kan da være heldig at få 2 gange Ex1 og så alt det "sjove" (BIV,
NOM og den slags) oveni

/Pernille
www.garion.dk

P.S. Korridor har skiftet navn til Kviksølv af åbenlyse årsager og hun
æder os alle ud af huset....

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-02-05 11:57

Tusind tak til jer begge to! Der var vist lige noget, jeg havde fået
fuldkommen galt i halsen . Men heldigvis for det, for det betyder jo, at
jeg godt kan komme med .

Til Pernille: Jeg ved fuldstændig, hvad du snakker om!!! Der er vist ingen
tvivl om, at vi er "i familie" . Brormand er også utrolig madglad, og han
æder ALT! Og hver gang vi nærmer os køkkenet, så kommer den lille hysteriske
skrigeballon galloperende. Hmmm....håber ikke nogen melder os til
dyreværnet, for han skriger virkelig, som om han får tæsk . Og Korridors
nye navn.....ja det kræver ikke nærmere forklaring *G*...

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-02-05 14:03

"Pernille og Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> korthår og siam/orientaler den ene dag, og semilanghårskatte den anden
> dag, så der kun uddeles 1 sæt certifikater.

(klip)

Hej
Det er nu ikke helt sandt. Katteklubbens udstilling i Kolding 23/24/4 er
også 2 cert. udstilling. Og JYRAK har mig bekendt også 2 cert. udstillinger.
Det er bare med at holde øje med udstillingskalenderen.
Hilsen Vibeke

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 04-02-05 14:10

Hej Vibeke,

> Det er nu ikke helt sandt. Katteklubbens udstilling i Kolding 23/24/4 er
> også 2 cert. udstilling. Og JYRAK har mig bekendt også 2 cert. udstillinger.
> Det er bare med at holde øje med udstillingskalenderen.

Det var nu heller ikke ment så kategorisk som det blev skrevet *G* jeg
skulle bare bruge et eksempel på en 1-cert-udstilling der fyldte en hel
weekend som modsætning I øvrigt tror jeg at der kommer væsentligt
flere 2-cert-udstillinger nu hvor hovedklubberne ikke længere skal søge
FD om lov til at lave dem

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Hanne Dahl

Dato : 04-02-05 09:02

Hej Helle.

Du kan komme med din kat. Det betyder såmen at man kan komme begge dage for
at få en /to certifikater.
Lørdagen er den dag som atid bliver fyldt op først. Så du skal være hurtig
vis du vil ind om lørrdagen.

held og lykke hilsen Hanne Dahl

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-02-05 13:53

"Hanne Dahl" <no@spam.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> at få en /to certifikater.
> Lørdagen er den dag som atid bliver fyldt op først. Så du skal være hurtig

Super .
Vil det sige, at man kan nøjes med at tilmelde sig den ene af dagene?