Kattegrus
Fra : Claus Og Helle

Dato : 02-02-05 17:09

Jeg ville bare lige høre om der er nogle der har et godt spareråd til
kattegrus,jeg har 3 maincooner og 1 norsk skovkat,men det er godt nok dyrt i
kattegrus,er der en der har et godt råd ?

--
Claus

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-02-05 17:27

Claus Og Helle wrote:

> Jeg ville bare lige høre om der er nogle der har et godt spareråd til
> kattegrus,jeg har 3 maincooner og 1 norsk skovkat,men det er godt nok dyrt i
> kattegrus,er der en der har et godt råd ?

Hvilket grus bruger du nu?
Det kan godt betale sig at købe det lidt dyrere kattegrus, der klumper
godt. Selv bruger vi Extreme Classic og er meget glade for det - vi har
8 voksne og et varierende antal killinger Vi har også brugt
EverClean - vi var glade for gruset, men ikke for prisen.
mvh Camilla