Healing Mille
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-02-05 10:59

Jeg har aftalt en fjernhealing til imorgen formiddag, af
Mille, så kryds lige jeres poter for at det hjælper, bare
lidt. så "mokken" kan blive boende her.

Denne gang har jeg ikke valgt Anette Røpke, men
Grethe Fuglsang http://www.dyrehealeren.dk/Index.htm
hun er en af dem der har den brevkasse, jeg sendte link til igår, det er en
helt anden pris, dels fordi det er fjernhealing, men måske også fordi hun
ikke er så "kendt"
som Anette Røpke.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 02-02-05 11:47

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har aftalt en fjernhealing til imorgen formiddag, af
> Mille, så kryds lige jeres poter for at det hjælper, bare
> lidt. så "mokken" kan blive boende her.

Vi krydser ALT, hvad krydses kan

/ Anya og de lokale gangstere ...

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 02-02-05 21:15

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> hun er en af dem der har den brevkasse, jeg sendte link til igår, det
> er en helt anden pris, dels fordi det er fjernhealing, men måske også

Vel ca. halv pris af hvad de andre tager.
Det bliver spændende at læse om resultatet, jeg kan næsten ikke vente.
Jeg vil også gerne høre om du kan mærke nogen reaktion på katten, imens
healingen foregår.

M.v.h
Niels

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-02-05 21:55

Da jeg prøvede med Baby og Anette Røpke, var det et hjemmebesøg, så vidt jeg
husker kostede det omkring 14-1500 kr, dette her er så fjernhealing hvor
Grethe Fulgsang "tuner" ind på Mille via et foto og det koster 250 kr og så
vil Grethe ringe til mig bagefter, så vi kan få en snak om healingen. Ja
jeg skal nok observere hende,
den gang med Baby var der en reaktion, hun gemte sig bag sofaen, men lige så
snart Anette "tunede" ind på hende, kom hun frem og satte ved mine ben med
hovedet opmærksomt vendt mod Anette.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***