Søvnmangel her i huset!!
Fra : Frk. Clausen

Dato : 31-01-05 11:11

I nat har jeg mildest talt ingen søvn fået!
Palle & Frederik har aldrig været så livlige før.
Dråben var dog da jeg vågnede ved et spjæt ved lyden af alle mine kugler i
KALAHA spillet røg på gulvet fordi Frederik hev det ned fra hylden. Jeg stod
op i mørke kl 5 og samlede dem allesammen op! Føj jeg var tosset! Og så blev
der ellers stille i hytten og puttet under min dyne

--
/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-05 11:11

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> blev
> der ellers stille i hytten og puttet under min dyne

Mine har også været riveragende vanvittige i nat. Jeg har ikke lukket et
øje, før en time før jeg skulle op -for der nåede vi min grænse og de røg ud
af soveværelset.

Synes det sker nogle gange om året at misserne får sådan en "optur", og når
jeg ringer til andre opdrættere, så oplever de det samtidig. Umiddelbart
tror jeg det hænger sammen med vejr eller måneskift.... hælder nok mest til
at det sker når der er et stort omskift i vejret.

Hilsen Nina -der sover uden katte i soveværelset i nat

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-01-05 11:13

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]

> Mine har også været riveragende vanvittige i nat. Jeg har ikke lukket
> et øje, før en time før jeg skulle op -for der nåede vi min grænse og

sig mig, har der været kollektivt katteoprør i nat??
vores yngste mis, har også været helt oppe og køre, og holdt kæresten vågen
det halve af natten*G*
jeg har heldigvis et godt sovehjerte, men vågnede alligevel da kræet stod på
min skulder og gloede mig højt spindende ind i ansigtet*G*
--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-05 12:04

Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra nogle
fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...

Kommer selv fra sjælland (københavn)

Nina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-01-05 12:10

Nina, Tender Tribes wrote:
> Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra
> nogle fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...
>
> Kommer selv fra sjælland (københavn)

sjælland ;) nord for kbh...

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 31-01-05 12:22

> [...]
> Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra nogle
> fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...

Hej Nina,

Hvis vi er igang med undersøgelse, så vil jeg da også være med

Tiggy har også været oppe at køre i nat. Hun har siddet og rååååbt inde
i stuen flere gange. Hun kan nogle gange godt finde på det, men i nat
var det særligt slemt. Jeg kunne ikke undgå at vågne flere gange

Kira sov trygt i fodenden, undtagen når hun lige skulle ud og se hvorfor
hende den gamle skabte sig

Vi bor i Østjylland.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Hansen

Dato : 31-01-05 12:48

Til "videnskabeligt brug" så bor jeg i det i Lolland/Falster området og mine
katte har været i absolut ro hele natten, men havde en nat i sidste uge hvor
jeg stort set heller ikke lukkede et øje.

Med venlig hilsen
Lene Hansen

Fra : Jane Juul Hansen

Dato : 31-01-05 19:56

Kommer selv fra Jylland og har ikke bemærket noget som helst..

Jane Juul Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 31-01-05 13:23

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> skrev i en meddelelse
> Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra nogle
> fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...
>
> Kommer selv fra sjælland (københavn)
>
> Nina

Jeg har ikke bemærket noget i nat, men tilgengæld har mine været helt vildt
uartige og frække i dag og de sidste par dage. Jeg er fra Sydfyn.
De har lavet kunster som aldrig før og Sylvester vælter ALT og stormer
afsted.
Men om natten sover de, om dagen er de ude i det ekstreme.

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 14:57

> [...]
> Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra nogle
> fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...

Andy har sovet på sofaen hele natten som han plejer.

Dog vågnede jeg på et tidspunkt ved, at han snakkede i søvne

I omkring 10 minutter lå han og mivede og mijavede mens ørerne blafrede og
poterne både æltede og løb i luften og halen viftede op-ned-frem-tilbage.

Har ikke før oplevet at han har snakket i søvne.

Stedet er lidt nord for København.

Tina

Fra : Lene Nielsen

Dato : 31-01-05 16:15

hey
jeg har i 3 dage ike fået søvn men ikke pga. aktivitet men forde at min
maine-coon hun skal ned komme og det er lige op over så hun er meget urolig
om natten og lige meget hvor jeg går hen så er hun lige bag mig og i min
seng ligger hun mellem mine ben og spinder meget højt og ælter mine ben hun
har været i føde kassen og rode vildt meget rundt men kun kort tid af gangen
for så hopper hun op i sengen til mig og det er uanset om det er om dagen
eller natten ved ikke hvad det kan skyldes at hun ikke ville blive ligne i
kassen men hun siger ikke rigtig noget hun spinder bare meget

knus lene

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 17:05

> [...]
> Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra nogle
> fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...

Ingen katteballade her i Himmerland ( ved Hadsund ) i nat.
Det blæste dog en halv orkan....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 31-01-05 17:16

Nina, Tender Tribes skrev i en meddelelse...

> Vil i lige skrive hvilken landsdel i kommer fra, for jeg hører fra nogle
> fynboer og jyder at de ikke har bemærket noget i nat...
>
> Kommer selv fra sjælland (københavn)

Ikke så megen hylen og vrælen herfra - til gengæld en hulens masse ulykker.
Devi begyndte ved 22-tiden søndag aften at være rigtig irriterende, og hun
faldt først til ro efter hun havde smadret det halve af lejligheden ved
3-tiden om natten. *Suk* - hvem der bare havde en soveværelsesdør. Freya var
en smule mere urolig end hun plejer, vist mest på grund af Devi, de tog
nogle gevaldige ture. Gizmo gik tidligt i seng, omend han var oppe et par
gange for at gøre tøserne opmærksomme på at de forstyrrede hans nattesøvn

Og vi bor i Randers.

Mvh Tina (der ikke kunne komme op i morges af samme grund)
--
www.1001kat.dk
- Sidste chance for at handle i Januar udsalget

Fra : Allan

Dato : 31-01-05 20:29

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blev
> der ellers stille i hytten og puttet under min dyne

Her har der også været fart på.
Men jeg tror nu nok det skyldes Kosmos kastration.

Boris sover som han plejer,
Men Kosmos, Ja han er blevet killing igen

Det er nu nok ikke hormornene endnu, men kun fordi han var glad for at komme
hjem, ja hvad ved jeg.
Men kåd det er han og alt der kan dræbes , er blevet dræbt.
Sko, pelsmus, toiletruller, og mig når jeg sover.

Og det er nordsjælland til stattestikken

Mvh Allan

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 31-01-05 23:29

Tja, som sædvanlig kan jeg ikke rigtig konkludere nogen sammenhæng
Men skulle vi prøve det samme på samme tid næste uge eller måned og se om
der er samme trend? (eller mangel på samme )

-ikke at det beviser en dyt, men så kan vi da hygge os med historierne

Nina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 01-02-05 09:12

> [...]
> der er samme trend? (eller mangel på samme )
>
> -ikke at det beviser en dyt, men så kan vi da hygge os med historierne

Hej Nina,

Den er jeg da med på