Sibirerne på Lolland
Fra : dpl

Dato : 28-01-05 18:58

Hejsa
Nu vralter jeg jo efterhånden rundt med en ordentlig voms på, og venter
egentlig bare på at en lille ny katteelsker skal se dagens lys.

Ventetiden har jeg bl.a. fordrevet med at arbejde lidt på sibirernes
hjemmeside, og hvis I har lyst til at se lidt billeder af vores
langhårs-bamser, så tag endelig et kig:
http://www.sevastopol.dk/

Kattene bruger megen af deres tid på at undersøge døren til det nye
børneværelse, for der må da være en vej ind!!? Forventer dog at holde
netop dette rum katte-frit, så de må nok se at vænne sig til, at
lyksagligheder som flonels-tæpper, bløde håndklæder og babytøj altså
IKKE er katte-senge.

Hilsen Dorthe

PS: Vildkat-siden kører fortsat stabilt, og opdateres så ofte som
muligt. http://www.vildkat.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-05 19:36

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nu vralter jeg jo efterhånden rundt med en ordentlig voms på, og venter
> egentlig bare på at en lille ny katteelsker skal se dagens lys.

Spændende Hvornår har du termin ?
Vores mellemste dreng har 10 års fødselsdag i dag. Som tiden dog
flyver...

> Ventetiden har jeg bl.a. fordrevet med at arbejde lidt på sibirernes
> hjemmeside, og hvis I har lyst til at se lidt billeder af vores
> langhårs-bamser, så tag endelig et kig:
> http://www.sevastopol.dk/

De er godt nok utrolig smukke og efter racebeskrivelsen er det jo også en
sund og robust kat.
Har du en god forklaring på stamnavnet : sevastopol ? Betyder det noget ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : dpl

Dato : 28-01-05 21:28

Buffy wrote:

> Spændende Hvornår har du termin ?
> Vores mellemste dreng har 10 års fødselsdag i dag. Som tiden dog
> flyver...

Hejsa
Termin har jeg først om en månede, men har hele tiden måtte kæmpe for at
holde på babyen længst mulig, så efterhånden er jeg forberedt på, at
han/hun kan dukke op hvert øjeblik *smil*.

> De er godt nok utrolig smukke og efter racebeskrivelsen er det jo også en
> sund og robust kat.
> Har du en god forklaring på stamnavnet : sevastopol ? Betyder det noget ?

Jah, en forklaring har jeg da *smil*. Sevastopol er en by i Ukraine, og
jeg kan bare godt lide navnet. Byen var nok mest kendt som flådebase i
Soviet-tiden.

Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 28-01-05 20:47

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Nu vralter jeg jo efterhånden rundt med en ordentlig voms på, og
> venter egentlig bare på at en lille ny katteelsker skal se dagens
> lys.

Det kan barnet jo næppe undgå at blive Hun/han får det jo ikke bare ind
med modermælken, men med navlestregen

> Ventetiden har jeg bl.a. fordrevet med at arbejde lidt på
> sibirernes hjemmeside, og hvis I har lyst til at se lidt billeder
> af vores langhårs-bamser, så tag endelig et kig:
> http://www.sevastopol.dk/

Ja, de er skønne. Selvom Raisa og Viktor bestemt ikke ville hilse på os
da vi ville hilse på den, så synes jeg jo fortsat at de er umådeligt
smukke hver for sig.

Hils lige Ada, den dejlige mokke

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : dpl

Dato : 28-01-05 21:31

Kate wrote:

> Det kan barnet jo næppe undgå at blive Hun/han får det jo ikke bare ind
> med modermælken, men med navlestregen

Jep, og jeg håber sandelig også at det gælder de nødvendige antistoffer,
så vi ikke skal til at slåd med allergi-problemer!

> Ja, de er skønne. Selvom Raisa og Viktor bestemt ikke ville hilse på os
> da vi ville hilse på den, så synes jeg jo fortsat at de er umådeligt
> smukke hver for sig.
>
> Hils lige Ada, den dejlige mokke

Jeg kan godt huske, at de mildt sagt var lidt overvældede over
katte-dame-invasionen, og holdt sig ude i løbegården den dag. *smil*

Ada hilser straks igen, hun ligger nemlig lige her på skødet og følger
med i alt!

Hilsen Dorthe

Fra : Denise

Dato : 28-01-05 20:59

dpl wrote:
> [...]
>
> Ventetiden har jeg bl.a. fordrevet med at arbejde lidt på sibirernes
> hjemmeside, og hvis I har lyst til at se lidt billeder af vores

Dejligt genkig med de søde misser
Ja det var jo så ikke kun misserne der voksede, men du havde jo fortalt os
din hemmelighed. Det bliver spændende for jer med den nye katteelsker, men
hvad så med dit arbejde, har du fået noget stationært, for du kan vel ikke
føjte rundt på havene

> [...]
> netop dette rum katte-frit, så de må nok se at vænne sig til, at
> lyksagligheder som flonels-tæpper, bløde håndklæder og babytøj altså

Ja ja, vent nu og se ikke

>PS: Vildkat-siden kører fortsat stabilt, og opdateres så ofte som
>muligt. http://www.vildkat.dk/

Dejligt stykke arbejde du gør for alle de stakkels misser
Møz resten af dyrene (også hundene ).

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 28-01-05 21:36

Denise wrote:

> [...]
> hvad så med dit arbejde, har du fået noget stationært, for du kan vel ikke

Hej Denise
Nej, dagene på havet er det midlertidigt slut med. Faktisk har jeg været
sygemeldt en periode, for at forhindre en tidlig fødsel. "Hviletiden" er
dog ved at være slut, og babyen er nu stor og stærk nok til at dukke op
når det måtte passe ind i dens kalender.

> Ja ja, vent nu og se ikke

Uha nej, tør sørme ikke lukke en sundhedsplejerske ind, hvis der ligger
katte støet ud over det hele. Tænk hvis hun er katte-hader!! Så det er
godt vi har en stor løbegård...

Hundene får et ekstra møz fra dig. Specielt Nansen er helt med på, at
jeg ikke er så mobil for tiden, og han er bare den sødeste lille hund,
der slet ikke er til besvær. Arthur derimod er sit sædvanlige krævende
jeg... *smil*

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-01-05 21:04

In article <41FA7D45.10203@hotmail.com>, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> Ventetiden har jeg bl.a. fordrevet med at arbejde lidt på sibirernes
> hjemmeside, og hvis I har lyst til at se lidt billeder af vores
> langhårs-bamser, så tag endelig et kig:
> http://www.sevastopol.dk/

Hejsa Dorthe

Hvor er de bare smukke - det 6. ugersbillede af killingerne er altså
bare *suk* !
Jeg så noget under din racebeskrivelse, jeg ikke har set før - at de
fås i sølv og guld varianter. Sølv ved jeg hvad er, men guld?
Hvordan ser det ud?

--
Knus fra Ann R

Fra : dpl

Dato : 28-01-05 22:03

Hej Ann
Hej må jeg blive dig svar skyldig for nu.
Ved bare at der findes guld-varianter i den tyske avl, og at det også
eksisterer i persere og maine cooner. Hvorvidt de er anerkendte i
Danmark, er jeg ret i tvivl om.

Men der er sikkert andre herinde, der ved meget mere om den sag??

Hilsen Dorthe