Pænere kattelem?
Fra : Bettina Hansen

Dato : 26-01-05 10:24

Hej gruppe

Her til foråret skal vi have sat en kattelem i stuedøren så kattene selv
kan gå ind og ud. De hvide plastik-kattelemme som man kan købe alle
vegne er selvfølgelig en oplagt løsning, men da det er en stuedør, vil
vi rigtig gerne have en løsning som er til at holde ud at se på ;) Døren
er i mørkt træ...

Er der nogle der har løst kattelems-problemet på en anden måde eller har
nogle idéer?

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : CC

Dato : 26-01-05 13:52

"Bettina Hansen" <bettina@chin.dk> wrote in message
> [...]
> er i mørkt træ...
>
> Er der nogle der har løst kattelems-problemet på en anden måde eller har

Hej Bettina,
Jeg vedlægger lige et par links til forhandlere i primært USA, da jeg ikke
er stødt på nogen mere specielle
kattelemme her i DK eller for den sags skyld i Europa.

Vi havde selv problemet, men mere fordi alle vores døre er store glasdøre,
så det var ikke ligetil, at sætte en
kattelem i.
I stedet valgte vi, at få banket et hul i muren og satte en tunnel i
aluminium i. Syntes selv det er blevet rimeligt pænt og
fordelen er, at man ikke skal ødelægge døren. Det er trods alt nemmere, at
få muret nogle nye mursten i hullet. Det gør
det dog noget lettere, at vores hus er vandskuret - ellers skal man vist nok
gemme de gamle sten.

Jeg har et par billeder af vores løsning. Hvis du er interesseret kan jeg
maile dem.

hilsen
Claus

http://www.dogdoors.com/
http://hitecpet.com/autpetdoor.html
http://www.petdoors.com/

Fra : Bettina Hansen

Dato : 26-01-05 14:10

Hej Claus

CC wrote:
> Jeg har et par billeder af vores løsning. Hvis du er interesseret kan jeg
> maile dem.

Mange tak for links :) Dem vil jeg kigge nærmere på :)
Du må også meget gerne sende mig billeder af jeres løsning - jeg havde
slet ikke tænkt på at man kunne løse det sådan men det giver jo langt
større muligheder for at placere udgangen hvor det passer bedst ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info