Kattemad online ?
Fra : Christian Fals

Dato : 21-01-05 10:26

Hej
Er der nogen af jer som handler kattemad online, dvs fra en internet
butik ?

Eller køber i det i alm butikker ?
*** denne besked er postet via forum på www.fals.dk ***

Fra : Helle

Dato : 21-01-05 10:43

"Christian Fals" <mail@fals-dot-dk.no-spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen af jer som handler kattemad online, dvs fra en internet
> [...]

Hejsa.

Ja jeg handler hos www.zooplus.de og kender en del der gør det og er rigtig
glade for det. Det er billigt og portoen er meget lav. Et sted jeg absolut
er tilfreds med og vil anbefale.

Mvh Helle

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-01-05 22:22

Helle wrote:
> Ja jeg handler hos www.zooplus.de og kender en del der gør det og er
> rigtig glade for det. Det er billigt og portoen er meget lav.

zooplus har endda sænket portoen med €2 i forhold til tidligere. Det er
i grunden fantastisk, at det kan lade sig gøre, at transportere varerne
halvvejs gennem Tyskland, og videre med Post i DK, lige til døren for
€4,90.

M.v.h
Niels

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-01-05 15:47

In article <41f0ca9f$0$48319$14726298@news.sunsite.dk>, Christian Fals
<mail@fals-dot-dk.no-spam.invalid> wrote:

> Hej
> Er der nogen af jer som handler kattemad online, dvs fra en internet
> [...]

Ja, jeg har en allergikat, og tørkost hun kan tåle har jeg kun kunnet
finde på nettet - fra Tyskland. Faktisk er det ikke dyrere at købe på
den måde. Den lavere tyske moms betaler transporten

--
Knus fra Ann R

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 21-01-05 17:32

> Er der nogen af jer som handler kattemad online, dvs fra en internet
> butik ?

Jeg overvejer meget at handle hos http://www.olivers.dk, som har fået en
del pæn omtale herinde. Du kan evt. prøve at søge her i gruppen hvis du
vil læse mere.

Mvh. Kasper

--
Besøg mig på nettet: http://www.kaspershjemmeside.dk