kærlighed og spinderi igen c,")
Fra : Bettenus

Dato : 19-01-05 00:04

Jubii c,")

Nu kommer han igen selv og vil ligge vil kæles med og enda spinde højlydt
specielt oven på denne her lille omgang.

Jeg har en hankat på 1 1/2 år som i en periode på ca 1 - 1 1/2 har gemt sig
når vi ville kæle med ham.Først trode jeg at det var fordi min datter tit
ville tage ham op og kæle med ham. For ca 14 dage siden opdagede jeg at han
ikke rigtig ville gå ned af vores trapper (haltede). Vi endte ved dyrelægen
et besøg til små 600 kr. vi fik konstateret at han havde ondt i bagkroppen
og havde en stiv gang. Der kom flere emner op og vende. Ledbetændelse,
knoglebrud, andre knogleproblemer. Efter aftale med lægen fik vi piller med
hjem til 6 dage for at se om det kunne hjælpe ham, med den indskydelse at
hvis han fortsat ville have ondt skulle vi bare komme. Hjem vi kom og de 6
dage gik uden store problemer (han gemte sig dog stadig for os), tilbage til
lægen efter de 6 dage. Han havde stadig ondt, lægen var stadig i tvivl over
hvad det kunne være. Denne gang kunne han dog finde et sted på rygraden som
gjorde ondt. Vi aftalte at de beholdte ham og fik røntgenfotograferet (pris
normalt små 600 incl bedøvels) han. Billederne viste heldigvis ikke noget.
Da jeg så hentede ham næste dag fik jeg så piller med hjem til 6 dage mere
og skal så kontakte dyrelægen hvis jeg kan fremprovokere smerte ved at
trække ham let i benet. Dette har jeg gjort og heldigvis uden det meste miav
eller klør fremme. Det eneste vi har fået at vide er at han har haft ondt i
nogen bløddele helt hvad kunne de ikke sige. men pyt nu er det ovre.

Da dyrelægen også havde været i tvivl over hvad problemet kunne være endte
jeg med en røntgenregning på ca 250 kr.

beløb ialt incl piller, 2 indsprøjtningersprøjter ved første, og
opfølgnings besøget blev rengningen på ca 1100.- kr.

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-01-05 01:00

I må bo i provinsen - jeres dyrlæges priser lyder meget billige i forhold
til herinde i Kbh...

God bedring med missen!

Mvh.
Gainsbourg

Fra : Kate

Dato : 19-01-05 16:40

"Bettenus" <bettenus@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in

> beløb ialt incl piller, 2 indsprøjtningersprøjter ved første, og
> opfølgnings besøget blev rengningen på ca 1100.- kr.

Det var ikke galt. Det lyder som om du har en god dyrlæge. Godt missen
blev frisk igen

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.