Mine katte = underlig adfærd
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 07-01-05 11:59

Jeg har lige skrevet om problemer omkring kattebakken og sidder nu og tænker
på om mine katte bare er lig med underlige ting.
Når Cheeta drikker sprøjter det ud til alle sider. Der er simpelthen vand ud
over det hele.
Så kommer jeg og ligger en avis, klud eller viskestykke under så mit nylagte
trægulv ikke får fugtskade og hvad gør den lille slyngel så??? Ja hun
trækker da bare afsted med klud og vand så det på den måde er spredt endnu
mere.Og er det en avis der ligger under æder hun den.
Hun spiser også papkasser og plastikposer så man skal være over hende hele
tiden. Og nu er hun da snart to år. For hulen den kat.

Linda

Fra : Denise

Dato : 07-01-05 15:42

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> [...]
> Hun spiser også papkasser og plastikposer så man skal være over hende
> hele tiden. Og nu er hun da snart to år. For hulen den kat.

LOL, ja helt normal, dejlig kat

--
Hilsen Denise

Fra : Lene Nielsen

Dato : 08-01-05 09:21

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

hejsa Linda

jeg har haft samme problem som dig med at mine katte også godt kan lide at
lege med vand
og en af mine katte Duchess skide godt kan lide at vælte vandskålen så alt
vandet ligger ud på gulvet
så hun rigtig kan gå rundt i det og rulle sig i det men så var jeg på
genbrug en dag og der fandt jeg et gammelt fad
af ler det man i gamle dage brugte til at bage med og som nogen hunde ejer
bruger til foder til deres hunde
det har jeg vand i og den kan hun ikke vælte eller flytte rundt med men du
kan også hvis du har mulighed for det bruge et stort ildfast fad som
vandskål det skal bare være noget tungt som hun ikke kan flytte på og så
kunne du jo for at skåne gulvet lægge et stort stykke nenoliom under vand og
madskålen eller stikke vand og madskålen et sted hvor gulvet ikke tager
skade
håber det jeg har skrevet kan hjælpe lidt

knus Lene

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-01-05 13:32

> [...]
> skade
> håber det jeg har skrevet kan hjælpe lidt

Jo det kan det sagtens, ihvertfald det med at finde noget hun ikke kan
flytte på. Men det vandplaskeri hun laver med tungen kan jeg nok ikke rigtig
stoppe. Hun har nok bare en underlig tunge. Tænke på om jeg måske kunne
finde en gammel træbakke ligesom dem de har i cafeterier så jeg kunne stille
vandet derpå. Så kan hun da hun sprøjte ned i den.

Linda