Bums!
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-01-05 11:46

Jeg har lige siddet og iagttaget, hvordan Svedske FALDT i søvn. Hun lå i
meditationsstilling her på skrivebordet, mens jeg sad og skrev... så blev
hendes øjne mindre og mindre... så faldt hovedet ned... BUMS, så væltede
hun helt omkuld, og nu sover hun.
Æv, hvornår lærer jeg at slæbe kameraet med rundt allevegne i huset

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Gaby

Dato : 05-01-05 17:49

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun helt omkuld, og nu sover hun.
> Æv, hvornår lærer jeg at slæbe kameraet med rundt allevegne i huset

Hej Dikte

Hvor er Svedske bare kær - jeg har været inde på din hjemmeside og nyde
billederne af hende. Hun ligner meget vores egen lille Miv, der også er
adoptions-mis - dog ikke fra Vildkat.
Det med ikke at have et kamera parat, kender jeg alt til - og rejser jeg mig
for at hente det, ja så rejser Miv sig. Jeg vil også gerne lære at have mit
kamera med rundt omkring, for der er så mange søde oplevelser der ville være
dejligt at have "fanget" :0)

Rigtigt godt nytår

Lyse hilsner
Nienna Gabrielle

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 07-01-05 14:35

> [...]
> hendes øjne mindre og mindre... så faldt hovedet ned... BUMS, så væltede

Sådan er hun jo, den kære Svedske, ingen gylden middelvej, falder hun i
søvn..ja så _falder_ hun virkelig *G*
Hun er simpelthen for sjov, jeg advarede dig jo, at hun er den sjoveste kat
jeg nogensinde har mødt :o

*knus* til Sveske fra hendes eks-moar, Heidi

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk