De fantastiske 5 :-)
Fra : Ida

Dato : 23-12-04 23:49

Hej alle

Der er dugfriske billeder af 'De fantastiske 5' og de lige så fantastiske
3, der jo vokser op hos min gode ven Conny i Holland på www.maine-coons.dk

Mit kuld herhjemme er lige flyttet i kravlegård og 3 kvadratmeter med
udsigt, er noget mere spændende, end den flyttekasse de kom fra.
Der fjolles, mosles og slåsses det meste af dagen og der øves på farlig
sprint og jagt - stadig i lowmotion, men det ser nu ud til, at det går fint
hurtigt for de små radiobiler
Tørfoder slikkes på og hittet er, når mine to knægte sætter sig ind i
kravlegården : så er der noget der skal bestiges og angribes

God jul til alle
Ida

--

www.maine-coons.dk
Killing til salg

Fra : Denise

Dato : 24-12-04 09:25

Ida wrote:
> Hej alle
>
> Der er dugfriske billeder af 'De fantastiske 5' og de lige så
> fantastiske 3, der jo vokser op hos min gode ven Conny i Holland på
> www.maine-coons.dk

Hvor ser de dejlige ud, godt man ikke lige står og mangler

> [...]
> Tørfoder slikkes på og hittet er, når mine to knægte sætter sig ind i
> kravlegården : så er der noget der skal bestiges og angribes

Det må være skønt at se på sådan en flok, snøft, er slet ikke misundelig

> God jul til alle
> Ida

I lige måde

--