Tak til Marianne
Fra : Kate

Dato : 22-12-04 07:48

Kattene flyttede i går aftes. Dvs, jeg kørte op i huset og sov der.
Kattene fes rundt og undersøgte hele hytten. Jeg forventede jo
Doughnut, Lante og Johan ville gøre sådan, men var meget spændt på
Mowgli. I ca 5-10 min listede han rundt med maven mod gulvet, hvorefter
halen kom i opret stilling og han fjantede rundt og snusede og gned
hovedet mod alle vægge og karme, ligesom de andre.
Doughnut var lidt sur til morgen, men ellers var alle helt oppe på
dupperne. Det var så skønt.
Så, Tak, Marianne, jeg er sikker på at nødhjælpsdråberne har hjulpet
Mowgli til at takle denne flytning. Jeg vil vææde på at han ikke skal
ligge på klædeskabet i fjorten dage denne gang.

Kan i nu alle have en rigtigt god jul og hvis jeg ikke kommer på nettet
inden et festligt nytår.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-04 08:18

Selv tak, dejligt at det har hjulpet Mowgli, det hele går
noget lettere når man ikke også skal bekymre sig.

Du må også have en god jul og et godt nytår og nyde freden, (jeg er stadig
slet ikke misundelig ,den grønne farve jeg har, er maling

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 11:42

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in

> Selv tak, dejligt at det har hjulpet Mowgli, det hele går
> noget lettere når man ikke også skal bekymre sig.

Ja, det var så dejligt. Igår flyttede jeg jo så ind. Kattene blev sat i
soveværelset om morgenen inden jeg kørte, derfor var Doughnut sur. Det
stressede dem temmeligt meget slle 4 at sidde derinde og høre alle
lydene fra indslæb af møbler og ting. Da flyttefolkene var kørt lukkede
jeg kattene ud og lod dem være i fred. De var temmligt stressede mens
min mor syede gardiner, i løbet af aftenen faldt de til ro og inden jeg
gik i seng sov Lante og Doughnut på nogle gamle gardiner i stuen. Idag
fistrer de alle hjemmevant rundt, ingen er bange, sure eller stressede,
så det er godt.
Jeg vil så bruge dråberne til efter nytår, så de lige har ro på den
aften også.

Fra : Denise

Dato : 23-12-04 14:44

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> så det er godt.
> Jeg vil så bruge dråberne til efter nytår, så de lige har ro på den

Hej Kate
Tillykke med flytningen, godt den gik godt og kattene er faldet til ro.
Jeg håber du bliver glad for at bo dér så må vi jo se til sommer, om du er
kommet på plads til housewarming ))
Hils syersken og ønsk god jul og godt nytår, også til dig og dyrene
selvfølgelig.

--
Hilsen Denise

Fra : Ragna

Dato : 23-12-04 16:25

Kate skrev:
> Igår flyttede jeg jo så ind.

Til lykke med indflytningen.
Det lyder som om du har fundet et rigtig dejligt sted til dig og misserne,
og til foråret og til sommer vil du sikkert nyde det endnu mere, når de kære
små kan begynde at komme ud.

--
Mange julehilsener fra Ragna

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 17:33

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> til foråret og til sommer vil du sikkert nyde det endnu mere, når
> de kære små kan begynde at komme ud.

Det tror jeg også. Johan har siddet foran havdedøren i dag og kigget ud
Han ved ikke hvad han skal glæde sig til, tror jeg

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 17:32

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Hils syersken og ønsk god jul og godt nytår,

Det skal jeg nok. Hun fik det faktisk ret let i denne omgang Stue
og soveværelses gardiner skulle bare afkortes, arbejdsværelset kan vi
slet ikke komme ind i, men det er godt nok at have gardine til hele
huset.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-04 14:37

On 2004-12-22 07:47:51 +0100, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> said:

> Kattene flyttede i går aftes. Dvs, jeg kørte op i huset og sov der.

Så kan jeg jo nok gætte at din flytning er lige op over
Til lykke Kate og rigtig meget held og lykke med flytningen. Håber du
bliver glad for det nye sted
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 11:13

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in

> Så kan jeg jo nok gætte at din flytning er lige op over

Jup, den foregik igår. Og min telefon virkede igår. Eneste grund til at
jeg fik internettet op nu var at den ene viskerarm gik i stykker igår
aftes. Jeg tror vinden tog den og så kunne den ikke viske og det går jo
ikke, slet ikke når det bare vælter ned med regn. Jeg har ingen lokal
telefonbog og ingen lokalkendskab og har jo ikke fundet en mekaniker
endnu. Der er jo også lukket sådan en dag. Men jeg fik nettet op og
fandt en der ligger lige i nærheden. Heldigvis tog han tlf selvom han
faktisk havde lukket, så nu virker min visker igen og jeg kan komme til
jul i Kolding

> Til lykke Kate og rigtig meget held og lykke med flytningen. Håber
> du bliver glad for det nye sted

Det gør jeg også men jeg er fortrøstningsfuld for bare to nætter
her og der er stille. De eneste biler der kommer er folk der bor her,
det er ikke et sted man kører igennem, åhhh, hvor skønt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-12-04 14:37

Kate skrev
<Det gør jeg også men jeg er fortrøstningsfuld for bare to nætter her og
der er stille. De eneste biler der kommer er folk der bor her, det er ikke
et sted man kører igennem, åhhh, hvor skønt >

*GG* du skal trampe i det hva'

hilsen hende der stadig bor "på motorvejen"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 17:30

> GG* du skal trampe i det hva'

Jeps ;-D Jeg er bare glad og det selvom jeg kun har to kanaler på tv og
vælge mellem og et syndigt rod, som jeg ikke kan finde hoved eller hale
i. Men det bliver forhåbentligt bedre