Hund vasker hund
Fra : Pwh

Dato : 13-02-05 18:02

Jeg har på det sidste bemærket at Tyson er begyndt at
slikke Angel tør hvis vi kommer hjem efter en tur i regn/snevejr.
Hun slikker aldrig ham, skal man tillægge det nogen betydning så som
underkastelse, hengivenhed, eller synes Tyson bare hun smager godt
katten sutter på dem begge to, men det skal man nok ikke lægge noget i

/Jens

Fra : jones

Dato : 13-02-05 19:20

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> underkastelse, hengivenhed, eller synes Tyson bare hun smager godt
> katten sutter på dem begge to, men det skal man nok ikke lægge noget i

Hej Jens....

Zenta og Gismo slikker hinandes ører rene, og det har de altid gjort.
Men om det er noget med underkastelse og gøre har jeg ikke forstand på.
Håber at du får svar på dette, fra nogle andre...

Hilsen Annika.

Fra : Pwh

Dato : 13-02-05 20:54

> [...]
> Men om det er noget med underkastelse og gøre har jeg ikke forstand
> på. Håber at du får svar på dette, fra nogle andre...

Hmm, så kan det jo værer at det er pgr Tysons Schæfer gener
når dine også gør det, Angel er jo 1/2 Rottweiler,
og de er nok for stolte til at gører den slags pjat )

/Jens

Fra : jones

Dato : 13-02-05 21:15

> Hmm, så kan det jo værer at det er pgr Tysons Schæfer gener
> når dine også gør det, Angel er jo 1/2 Rottweiler,
> og de er nok for stolte til at gører den slags pjat )

Hi Hi. ja det kan da godt være.

Hilsen Annika

Fra : Leyna

Dato : 14-02-05 01:29

On Sun, 13 Feb 2005 20:53:42 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Hmm, så kan det jo værer at det er pgr Tysons Schæfer gener
>når dine også gør det, Angel er jo 1/2 Rottweiler,
>og de er nok for stolte til at gører den slags pjat )

Det tror jeg ikke at du skal regne med. Vaks er osse delvis rotte, og
han vasker Hansen, begge kattene og os med, hvis det skal være.
Men der er ingen tvivl om at Vaks er førerhunden her, så jeg tror bare
at det er en form for kærtegn. Vaks er den kærligste hund, jeg
nogensinde har oplevet... og jeg har da oplevet nogle stykker
efterhånden.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-02-05 06:03

Leyna wrote:

> [...]
> at det er en form for kærtegn. Vaks er den kærligste hund, jeg
> nogensinde har oplevet... og jeg har da oplevet nogle stykker

Jeg har egentligt også opfattet det som en form for kærtegn, men det kunne
jo værer sjovt at vide om man overhovedet skal lægge noget i det.

/Jens

Fra : Mette Andersen

Dato : 17-02-05 09:11

> Jeg har egentligt også opfattet det som en form for kærtegn, men det kunne
> jo værer sjovt at vide om man overhovedet skal lægge noget i det.
>
> /Jens

Ja, vores mødre kysser os når de vil vise kærlighed og ømhed, så vi gør det
samme. Hundemoderen viser sin omsorg ved at slikke hvalpene rene, så
selvfølgelig gør de det samme ved dem de holder af. Jeg tror Tysoon har
opdaget et "faderinstinkt", det er hans måde at vise ømhed og omsorg uden at
drage Angels "farlighed" i tvivl.
Når jeg vågner om morgenen, skal jeg lige vaskes af Kali (vi er enige om nu,
at det er nok med hænderne, jeg synes at det blev for meget med tunge i
ørerne og næsen) og når vi komemr hjem får vi også den store tur omkring
vores "snude".
Vi er ikke i tvivl - det er hendes måde at sige "jeg elsker dig" på

Mette

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 19:19

> [...]
> underkastelse, hengivenhed, eller synes Tyson bare hun smager godt
> katten sutter på dem begge to, men det skal man nok ikke lægge noget i

Mon ikke bare, at Tyson har ondt af hende ?
Selv Assi kan få ondt af kattene og slikke dem, hvis de er våde.
Hun har ellers ikke været den mest kattevenlige hvalp, men hun er ved at
komme efter det, efterhånden, som hun er blevet ældre.

Tror ikke at slikkeriet har noget med rangorden, at gøre. Nok nærmere
hengivenhed eller medfølelse.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på: