Mollerup-tur og sne?
Fra : pops2

Dato : 12-02-05 17:40

Hejsa!

Nu er vi efterhånden en del der havde regnet med at lege i Mollerup skov
søndag d. 13/2 - men nu pga snevejret er det måske ikke muligt? Hvad gør vi?
Er der nogen der har hørt om 'udgangs-forbuddet' også gælder søndag???

Hilsen Pernille - og Frida ... evt på mail pernillekressel@yahoo.dk og 266

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-02-05 18:21

"pops2" <Pernille@kressel.dk> writes:

> [...]
> Er der nogen der har hørt om 'udgangs-forbuddet' også gælder søndag???

Nu er jeg ret ligeglad med udkørsel og den slags. I hvert fald når vi
skal lege i Mollerup Skov, men Kåre er syg og jeg måtte handle i
kørestol i dag, så vi er nok tvivlsomme. Men lad os se i morgen, det
kan være alt ser anderledes ud, sikkert hvidt!

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 10:01

KLIP

Men lad os se i morgen, det
> kan være alt ser anderledes ud, sikkert hvidt!
>
> Mvh Trine

KLIP

Hvem kommer i dag? og kommer der overhovedet nogen?
Jeg ER klar over at der sikkert kun er store hunde der kan komme frem i
sneen, men Manfred siger selv at han gerne vil tage chancen.. Han mener
nemlig selv at han er god til at grave tunneller under sneen hvis ikke han
kan komme over den...

Manfred og jeg er på pletten kl 12. Er i?

Hilsen Camilla og Manfred

Fra : pops2

Dato : 13-02-05 18:50

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> KLIP
>
> Men lad os se i morgen, det

> KLIP

Vi sneede inde :(( hilsen Pernille - og Frida ... der havde en noget knotten
chauffør, der trods alt prøvede at få os afsted, men vi strandede midt på
p-pladsen og kunne ikke komme meget længere! :(

Fra : pops2

Dato : 14-02-05 22:11

> Vi sneede inde :(( hilsen Pernille - og Frida ... der havde en noget
> knotten chauffør, der trods alt prøvede at få os afsted, men vi strandede
> midt på p-pladsen og kunne ikke komme meget længere! :(

Hvad med næste søndag?? Altså d. 20. februar - vil I så komme herud og
besøge os? Vi har ikke lyst til at udfordre skæbne ved at spørge om chauffør
igen ;) Og så kan jeg nemlig sandsynligvis samle en god håndfuld hunde
og -luftere til en tur! Så tager vi ned til Stautrup Overdrev som sidst.
Hilsen Pernille - og Frida

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-02-05 10:56

> [...]

> igen ;) Og så kan jeg nemlig sandsynligvis samle en god håndfuld hunde
> og -luftere til en tur! Så tager vi ned til Stautrup Overdrev som sidst.

Vi har hele familien på besøg, så vi melder pas.

Mvh Trine