Siris første bad
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-02-05 18:10

Hej

Siri har rullet sig i en hundelort. Godt og grundigt, endda.

Men det var en hyggelig times tid vi tilbragte under bruseren sammen.
Det tager noget tid, at gøre sådan en pels våd, at sæbe den ind og
skylle den igen. Og så hjælper det ikke, at hunden synes, at
bruserhovedet og slangen er det sjoveste legetøj i hele verden. Men
det er godt nok hyggeligt.

Nu skal vi bare slås med hende de næste par timer, for hun vil da ud
og ligge i haven. Men jeg synes nu liiiige hun skal tørre lidt.
Normalt bliver de jo ikke våde helt igennem. Er det ikke fornuftigt
nok?

Mvh Trine og en nyvasket Siri

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 09-02-05 22:15

> [...]
> og ligge i haven. Men jeg synes nu liiiige hun skal tørre lidt.
> Normalt bliver de jo ikke våde helt igennem. Er det ikke fornuftigt

Hej Trine og Siri,

Ja, er det ikke hyggeligt? Vi hygger også altid med bad, når Nanoq
trænger...
Nu har du husket at skylle *meget* grundigt efter, så der ikke er nogen
sæberester i pelsen. Det kan give allergi og jeg ved ikke hvad.

Når Nanoq skal i bad, lufter jeg ham lige inden, så han ikke behøver at
komme ud før han næsten er tør. Jeg tror somend ikke det betyder det store
om han er helt tør, med mindre det er meget koldt, men alligevel. I øvrigt
gider jeg ikke at begynde forfra, når han har været ude i have og rulle sig
i jorden, med en nyvasket, sæbeduftende pels. *G*

Nogen gang kan Nanoq finde på, at liste sig ind i badeværelset, hvis jeg har
glemt at lukke døren inden jeg er gået i bad. Så får han sommetider lov til
at blive under bruseren. Han sætter sig pænt og råhygger under strålen....
De er nu underligt søde, de hersens vovser..

Glade badehilsner

Renate & Nanoq