Hvor hyppige løbetider?
Fra : Anne Marie

Dato : 06-02-05 08:16

Hej.

Java var i løbetid førstegang i november måned. Det eneste der var at mærke
på hende dengang var, at hun gik og småpeb. Ikke for at få opmærksomhed -
hun opførte sig som hun plejer, men gik peb meget af tiden. Løbetiden varede
ca. tre ugers tid så vidt jeg husker, hvor hun blødte og så var hun noget
hævet op et godt stykke tid efterfølgende.
Dengang var hun 7 mdr. Nu er hun 10 mdr. og er begyndt at pibe på samme
måde - det kan vel ikke være 2. løbetid der er på vej??? Er det ikke lige
tidligt nok?

Hilsen Anne Marie

Se mere om Java på www.hoeythomsen.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 06-02-05 08:38

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Dengang var hun 7 mdr. Nu er hun 10 mdr. og er begyndt at pibe på samme
> måde - det kan vel ikke være 2. løbetid der er på vej??? Er det ikke lige
> tidligt nok?

Min Jenna var i 2 løbetider umiddelbart efter hinanden. Første gang i
Februar sidste år hvor der var en smule. Så kom hun allerede i April igen og
så ellers November igen. Den første var ikke en rigtig løbetid, det var bare
en smule og kun et par uger.

--
Rinnie Ilsøe
Flatcoat Litter planned Summer 2005

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 06-02-05 20:37

Min grand danois tæve, fik føste løbetid ved 11 mdr, og derefter hver 3
måned. Der var fuld styrke på hver gang. Meget blod. Men da hun blev 2½
rettede det sig så nu kommer den med t halv års tid mellem.

Det kan måske også være hun er lidt falsk drægtig. Selvom det plejer at
komme ca 2 mdr efter

Janni