Hvad kunne det have været?
Fra : Christina Jensen

Dato : 02-02-05 15:25

Hej Gruppe.

Da jeg stod op i morges, ved 07.00 tiden, ville jeg som sædvanlig ud og gå
en tur med min hund tarzan, han opførte sig meget mystisk, han ville ikke
med, jeg kunne næsten ikke få ham med ud, da vi så endelig kom ud var der
ikke rigtig noget, da vi så var hjemme igen, opførte han sig mærkeligt igen,
ved at gå med hovedet lavt, og langsomt, ville ikke spise sine
yndlingsguffer han altid får når vi er hjemme igen. han kiggede bare på dem
og lagde sig ned. han havde helt normal afføring. Da jeg kom hjem ved 14.00
tiden var han helt frisk igen, og havde spist gufferne der lå i kurven, kan
i komme med nogle forklaringer?
Han spiste dem da min kæreste kom hjem ved 10.30 tiden. Kan tarzan have haft
en lille virus af en art der bare er forsvundet af sig selv?

Venlig hilsen Christina.

Fra : Hans B.

Dato : 03-02-05 16:36

Han kan da have haft ondt i maven. Jeg kender en lille hund som lægger sig
ned, fladt på maven, når den har mavekneb. Det er vel nok som med os andre.
Og hvis vi så skal i Tivoli, tager vi med, men når vi så er hjemme lægger
går vi i seng.

Hans

Fra : john

Dato : 03-02-05 17:53

Christina Jensen skriblede bla:
> [...]
> tarzan
> have haft en lille virus af en art der bare er forsvundet af sig selv?

Når jeg læser dette kan jeg ikke undgå at spekulere på om du er helt normal
i hovedet, hvilket forøvrigt gælder de fleste der skriver herinde.
Er i børn ?

Man skulle fandme da tro det var pattebørn der skrev " Kan tarzan have haft
en lille virus af en art der bare er forsvundet af sig selv" bvadr

Det er dyr i taler om ikke børn

ps bruger normalt ikke denne gruppe så jeg ser ikke dit svar, kunne bare
ikke dy mig.

--

John

Fra : Pwh

Dato : 03-02-05 18:23

john wrote:
> Når jeg læser dette kan jeg ikke undgå at spekulere på om du er helt
> normal i hovedet, hvilket forøvrigt gælder de fleste der skriver
> herinde.
> Er i børn ?

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

/Jens

Fra : Christina Jensen

Dato : 03-02-05 19:04

Det er sørme nogle søde svar man får herinde, jeg overvejer sgu at lade være
at skrive herinde mere!

Fra : x Vuf x

Dato : 03-02-05 22:09

On Thu, 3 Feb 2005 19:03:31 +0100, "Christina Jensen" wrote:

>Det er sørme nogle søde svar man får herinde, jeg overvejer sgu at lade være
>at skrive herinde mere!

Rolig nu...Det er jo ikke ene trolle, der er herinde!
Dem er der ikke noget at gøre ved, og det lærer du at leve med.
De findes i alle grupper, desværre. Men la' være med at
reagere på dem. Gør sådan her med dem:

_,..._
/__ \
>< `. \
/_ \ |
\-_ /:|
,--'..'. :
,' `.
_,' \
_.._,--'' , |
, ,',, _| _,.'| | |
\\||/,'(,' '--'' | | |
_ ||| | /-' |
| | / \ / -'| `--.'|
| | H H / | |
|_|_..-H-H--.._ / ,| |
|-.._"_"__..-| | _-/ | |
| | | | \_ |
| | | | | |
| | |____| | |
| | _..' | |____|
jrei | |_(____..._' _.' |
`-..______..-'"" (___..--'

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Christina Jensen

Dato : 03-02-05 22:33

ja du har ret, men jeg bliver bare ret skuffet, når man skriver for at få
råd.

Fra : Pwh

Dato : 04-02-05 09:29

Christina Jensen wrote:
> ja du har ret, men jeg bliver bare ret skuffet, når man skriver for
> at få råd.

Man må lærer at lade den slags sive igennem, det er jo blot nogle
små usle mennesker der gemmer sig bag en skærm
Dit oprindelige problem har jeg desværre ikke noget godt bud på.

/Jens