royal canin4800 VS vital animin sporminera~
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 01-02-05 17:08

hej jeg er stødt på dette fodder som det eneste der indeholder
spormineraler og jeg er lidt i tvivl om det er de samme spormineraler
som er i vitalanimin så hvis nogen vil skrive hvad der er i
vitalanimin så bliver jeg glad jeg kunne nemlig ikke finde nogen
ingrediensliste på nettet og har smidt min gamle spand ud.

i royal canin 4800 er der på kg

kobber 32mg
jern 250mg
mangan 60mg
zink 200mg

det er godt nok det dyreste fodder jeg har købt/set til dags dato men
måske det kan betale sig aligevel hvis de spormineraler der er i kan
måle sig med dem der er i vital animin ? desuden er der ingen
biprodukter i, og første ingrediens er tørret kyllingekød og masser af
energi til superaktive hunde som min faktisk syntes jeg at det
ligner et rigtigt fornuftigt fodder

nå men hvis nogen fodrer med dette fodder vil jeg gerne høre om det,
og måske stille et par spørgsmål omkring måden der bliver målt
kalorier i dette fodder på, og kulhydraterne forvirer mig også lidt.

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at

Fra : Battlefield´s

Dato : 03-02-05 12:02

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og måske stille et par spørgsmål omkring måden der bliver målt
> kalorier i dette fodder på, og kulhydraterne forvirer mig også lidt.

Hej Punish
På min bøtte Vital Animin står der ikke hvilke spormineraler der er i, der
står bare: sjældne spormineraler".
Hvad angår RC´s foder så tror jeg helt bestemt at foderet er godt. Jeg har
fodret mine katte med RC igennem de sidste 10 år.
Hilsen Vibeke

Fra : J?rgen Nielsen

Dato : 12-02-05 22:28

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<42020503$0$22683$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> Hvad angår RC´s foder så tror jeg helt bestemt at foderet er godt. Jeg har
> fodret mine katte med RC igennem de sidste 10 år.

Hej

Jeg har en liste over indholdet af Vital Animin til hund. Jeg sender
den gerne på e-mail mod forespørgsel på info@anivet.dk
venlig hilsen
Jørgen
www.anivet.dk

Fra : Rikke Andersen

Dato : 15-02-05 12:01

Hejsa

Det er seriøst et foder til superaktive hunde og jeg mener virkelig
superaktive hunde eller nogen der virkelig bare ikke vil tage på. I dansk
Hyrdehundeklub har vi Royal Canin som sponsor (Tak for det i øvrigt) og vi
vinder ofter 4200 eller 4800 til vores konkurrencer. Jeg har 4 hunde der
alle sammen er vældig aktive - de træner meget og jeg bruger de voksne til
arbejdet med fårene hver eneste dag - men de er alligevel slet slet ikke
aktive nok til det foder, og jeg ved mange af de andre medlemmer siger, at
de kun bruger det i perioder hvor hundene virkelig arbejder - som i 6-8
timer hver dag.

Rikke Andersen