Så kom de!
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 09:33

Hej alle!

Jeg skrev før en tråd om Molly der ventede hvalpe, og jeg var usikker på om
hun fødte før tiden.

Det gjorde hun også! nemlig på 62. dagen

Lørdag d. 21. januar kom der 4 hvalpe, 2 døde og 2 levende.

De levende hedder Elvis og Bastian (har tænkt at omdøbe ham til Capone), og
vejer i dag 586 g og 568 gram. Nogle store krabater!

Skal nok fortælle mere, men min pc er i stykker og opfører sig trælst, så
den skal fixes først.

Hilsen Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 09:44

M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse news:41ff3e41$0

> Jeg skrev før en tråd om Molly der ventede hvalpe, og jeg var usikker på
om
> hun fødte før tiden.
>
> Det gjorde hun også! nemlig på 62. dagen

Tillykke med hvalpene
Synd at de ikke klarede det alle 4, men sådan går det jo nogengange.

> Skal nok fortælle mere, men min pc er i stykker og opfører sig trælst, så
> den skal fixes først.

Du får vel også taget et par billeder vi kan se ?

Skal i selv beholde en af hvalpene ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-02-05 10:56

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> writes:

> Skal nok fortælle mere, men min pc er i stykker og opfører sig trælst, så
> den skal fixes først.

Tillykke, men vi vil altså også se billeder!

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : jones

Dato : 02-02-05 12:54

Tillykke tillykke, det var da skønt at høre. Var du hjemme da hun skulle
føde, det er en vildt sjov oplevelse.
Ja vi vil også gerne se nogle billeder, hi hi.
Tillykke.

Hilsen Annika, Zenta og Gismo

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 10:22

Nu er der lagt billeder ud af Elvis & Capone i dk.binaer

For dem der stadig har lyst at kigge, men ikke kan se binaer, så vil jeg
lægge lidt billeder ind på: www.sitecenter.dk/border

Ligeledes vil jeg arbejde på at få webcam´et på plads så i kan titte med på:
http://thor.prohosting.com/ghasala/

Hilsen Camilla!

Fra : jones

Dato : 07-02-05 12:43

Hej Camilla.

HI HI, hvor er de søde. Men de er godt nok lille og tykke, der er
selvfølgelig også altid plads ved en pat, når de er sultne, hi hi.
Tillykke med dem.

Hilsen Annika