hundefoder
Fra : Mette og René

Dato : 01-02-05 09:10

hejsa gruppe

skal ud og købe noget foder til mille idag....vi vil til at gå fra det
hvalpefoder hun får nu men er i tvivl om hun skal på junior eller
voksenfoder???. Hun er en golden retriever på lige knap 8 mdr. derudover kan
jeg se at meget at det junior foder der er i den dyre biks vi handler i
...indeholder kylling synes i her i gruppen sagde at foder med kylling ikke
var så godt eller er det noget jeg har drømt???

mvh mette

Fra : Jørgen

Dato : 01-02-05 09:48

Mette og René skrev:

> ..indeholder kylling synes i her i gruppen sagde at foder med kylling ikke
> var så godt eller er det noget jeg har drømt???
>
> mvh mette

Ja du må have drømt.
Find en foder, som hunden kan optage d.v.s der er ikke ret meget
afføring, hunden optager det hele.

Jeg bruger aldrig mere foder der indeholder oksekød
Lam og ris eller kylling er det jeg holder mig til.
Min hun lugter at He.... til hvis den får andet, der gik et par måneder
før lugten holdt op.
Jeg har kørt med flere foder mærker , har i flere år købt Nubi , men har
den sidste halve år brugt en anden produkt, som jeg ikke kan huske
navnet på, den er i en rød sæk og koster kun det halve, købt hos Calle
dyrehandel, som sagde at forskellen på de 2 produkter kun var prisen

Jeg bruger en litermål strøget om dagen, men nu skal der en lille top på.

Hund vejer 65 kg.

Hilsen
Jørgen

Fra : Thomas

Dato : 01-02-05 22:43

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> i ..indeholder kylling synes i her i gruppen sagde at foder med kylling
> ikke var så godt eller er det noget jeg har drømt???

Hej Mette,

Vi har en Labbe på 11 måneder som har fået Olivers siden han var 6 måneder.
Tidligere fik han Eukanuba hvalpefoder, men efter skiftet til Olivers har
han fået meget bedre afføring (fastere) og prutter ikke nær så meget
Derudover er det også lækkert at få leveret foderet direkte til døren og så
er det rimeligt billigt....og nej - jeg er ikke ansat af Olivers *G*

--
Venlig hilsen

Thomas Remmer Larsen

http://www.troldhytten.com
http://www.gillelejeferie.dk - sommerhusferie ved den danske Riviera!

Fra : Vita Wrap

Dato : 02-02-05 12:31

hej

Da jeg skulle finde foder til mine hunde, gik jeg til min dyrlæge, og fik 4
forskellige prøveposer på hundemad.

Testede så de 4 poser af på hundene. og der var ingen tvivl om at de bedst
kan lide Specific's produkter.

Jeg har 2 hunde i 9 kg's klassen, og har siden altid købt Specific's
produkter til dem.

Det giver mindst resultat på græsplænen.

Fra : jones

Dato : 02-02-05 12:57

Det vi bruger til vores hunde er Olivers, det syntes vi er det bedste, og vi
har altid hørt at noget med kylling er godt.

Hilsen Annika, Zenta og Gismo.