Vital Animin ikke pulver gerne i piller ??
Fra : Sanne Jacobsen

Dato : 28-01-05 08:42

Hej alle Hunde-venner

Er der nogen der ved om man kan få Vital-Animin i piller da
min frygtelig kræsne Westie, der er vandt til at få tør-kost
ikke vil spise det. Har prøvet at røre det i følgende:

Youghurt m/diverse forskellige smag
Drikke-Youghurt
Chokolademousse
Æblegrød
Leverpostej - det går nogenlunde...gg (men feder jo)
Derfor ville det være meget meget nemmere hvis jeg kunne få en
pille eller 2 og "proppe" i hende....

Håber nogen kan hjælpe mig?
mvh

Sanne Jacobsen

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 29-01-05 12:20

"Sanne Jacobsen" <sanne@poul-pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Leverpostej - det går nogenlunde...gg (men feder jo)
> Derfor ville det være meget meget nemmere hvis jeg kunne få en

Hej Sanne
Jeg har i årevis brugt VitalAnimin, men har aldrig set det i tabletter eller
kapsler.
Du kunne da ringe til producenten af produktet og forhøre dig.
Venlig hilsen
Anelise

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 29-01-05 13:04

"Anelise Schou Nielsen" <nilleslyst@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Sanne Jacobsen" <sanne@poul-pedersen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sanne

Du mæsker dig også dagligt, med masser af ting og sager, som feder. Det gør
næsten alt, hvis bare du spiser nok. Alt kan også være slankemad, bare du
spiser lidt nok. Alle slankekure går ud på, at forbruge flere kalorier end
du spiser, så du må bruge af den indbyggede madpakke. Så brug du bare
leverpostej, så erstatter det bare et andet element i kosten, så
kalorieindholdet passer igen. Hunde skal i øvrigt have en langt federe
kost, end vi selv skal.

M.V.H.....Benny..

Fra : J?rgen Nielsen

Dato : 12-02-05 22:31

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> wrote in message news:<41fb7cf5$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> leverpostej, så erstatter det bare et andet element i kosten, så
> kalorieindholdet passer igen. Hunde skal i øvrigt have en langt federe

Hej Sanne

Vital Animin findes udelukkende som pulver vare.

MVH

Jørgen
www.anivet.dk