mave onde
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-01-05 21:20

Hejsa

Nu er den gal med Nicki igen. Han har kastet op og har dårlig mave, stakkels
hund.

Jeg prøver at finde en forklaring på hvorfor han nu i denne omgang er skidt
mads. Det startede natten til i går hvor jeg måtte på gaden flere gange i
løbet af natten med ham. Jeg tænkte først det var pga at han havde stjålet
en ordenlig mundfuld frolic fra min underbo's lomme ( han tåler hvis ikke
rigtig frolic ), men nu hvor han igen ( han havde det okay i går tros han
kastede op et par gange ( bare noget gult slim ) ) kaster gult slim op,
tvivler jeg på det er de frolicene skyld.

Vi var i Bernstorffparken i tirsdags og jeg så jeg han slikkede sne i sig,
kan det være kulde han har fået i maven?.

Bryder mig ikke om han har det skidt.

Fra jeg startede med at skrive dette indlæg til nu har jeg været på gaden
med ham,og han har bare dårlig mave. Han kastede igen lidt op, og den ene
gang var det tegn på blod ( ikke voldsomt ).

Nu hvor vi er kommet hjem virker han til at ha' det nogenlunde, han samler
ting op som han altid gør, så hvad skal vi tro og gøre?

På forhånd tak

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Pwh

Dato : 28-01-05 11:21

Bolette Nielsen wrote:
> [...]
> Vi var i Bernstorffparken i tirsdags og jeg så jeg han slikkede sne i
> sig, kan det være kulde han har fået i maven?.

Angel havde rigtig dårlig mave i December mnd, og det var også lige efter
at hun for første gang i sit liv havde spist en del sne. Om der kan værer en
forbindelse der, eller om hun blev syg af noget andet aner jeg ikke.
Jeg kurerede hende ved at faste hende et døgn (hun fik selvf vand) og på
skånekost i et par dage, så var hun frisk igen )

God bedring med Nicki
/Jens