Fodring
Fra : Blomsten

Dato : 26-01-05 22:01

Hej alle ...

Jeg skulle lige høre ang. fodring af hvalp - og naturligvis når hunden
vokser ..
Hvad fodrer i med? ... Kun tørkost, eller også "menneskemad"?
Og hvilke mærker kan i anbefale? ...

Hilsen, Betina

Fra : Jonny og Annika

Dato : 26-01-05 22:09

Hej Betina...

Vi fodrer vores to schæfer hunde med olivers, det er det de bedst kan lide,
og det de får den pæneste pels af. De får lidt andet guf blandet i, bare
lige får smagens skyld, og fordi de er lidt forkælede, og kræsne.
Men alt i alt er vi meget tilfredse med olivers.
Du kan gå ind på deres hjemmeside og få tilsendt en gratis prøve.

Hilsen Annika

Fra : Christina Jensen

Dato : 26-01-05 22:28

Hejsa. jeg har haft meget gode erfaringer med følgende: Hills, Eukanuba,
Royalcanin, Olivers, Specific. Jeg putter også engang imellem lidt af vores
aftensmad i hans tørkost, så der er lidt fornyelse engang imellem, det kan
han godt lide.

Hilsen Christina & Tarzan.

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 27-01-05 07:14

Hej

Jeg fodrer med Olivers, det kan jeg kun anbefale. Har igennem flere år
kæmpet, med at få foder i min tæve. Hun er kræsen, fik hende som 6 mdr
gammel. Den gang var hun tynd. Nok også fordi hun nægtede at spise hos
kennelen. HAr nok prøvet 5 forskellige slags foder, Hills, pedigree, hennas
og nogle andre som jeg ikke kan huske navnet på.

Siden jeg begyndte på Olivers har hun spist sin portion hver dag, med glæde,
hun kan endda finde på at stjæle fra de andre. Det gode ved olivers er at
foder mængden ikke er stor, da hunden kan forbrænde ca 95 % af foderet.
Der er også smagsgarenti, så hvis hunden ikke kan li foderet, sender man der
bare retur.

Hilsen Janni
Opdræt af grand danois

Http://great-evita.homepage.dk

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 27-01-05 16:47

On Wed, 26 Jan 2005 22:01:01 +0100, "Blomsten"
<blomsten@flowerporn.com> wrote:

> [...]
>vokser ..
>Hvad fodrer i med? ... Kun tørkost, eller også "menneskemad"?

Nutro fodrer jeg med og har gode erfaringer med, der findes efter hvad
jeg ved 3 mærker som umidelbart ser lige sunde ud, og ikke indeholder
biprodukter farvestoffer osv. nutro, pro plan og olivers alt andet
ville jeg ikke fodre min hund med om jeg så fik det gratis

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at

Fra : Jørgen

Dato : 29-01-05 11:00

Blomsten skrev:
> [...]
> vokser ..
> Hvad fodrer i med? ... Kun tørkost, eller også "menneskemad"?

brug en på ris og kylling Ikke oksekød
fin en der er billig og en hvor der ikke er ret meget afføring tilbage,
det sikker at hunde optager madet

Hilsen
Jørgen