lys halsbånd
Fra : Mette ig René

Dato : 24-01-05 18:35

Hejsa
der er jo mørkt derude, jeg har set de her lyshalsbånd som mange har på både
hunde og menneske(dog ikke om halsen), men hvad koster sådan et bånd hvad
har I set dem til, kan man bestille dem online?

René

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 24-01-05 19:27

http://www.avifauna.dk/index.php?cPath=356_843
Det var lige det jeg kunne finde.

Hilsen Janni

Fra : Stine BT

Dato : 24-01-05 19:58

En anden smart ting, er at købe en lille diode cykellygte i rød, du kan købe
et par (en rød og hvid) i Føtex til 70 kr.

Så sætter du den røde i halsbåndet og så tænder du lygten når du skal ud,
det er rigtig effektivt.

Det er en smart lille rund diodelygte med en lille elastik i, bare en ide.
Kender en del der bruger det og har selv brugt det :)

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 24-01-05 20:47

Man kan få nogen igennem PetCare ( www.petcare.se ) - De har også
forhandlere i DK.

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Mette ig René

Dato : 24-01-05 21:04

takker for svar, den med cykellygten var en ok idé og billig

Fra : Clas Lau

Dato : 24-01-05 22:31

Ja, men knap så billig som en special lygte til vedhænget til en 20'er...
Hvis du bor i nordjylland kan den købes i Calles...

-Clas-

Fra : Stine BT

Dato : 24-01-05 23:07

Ja, men sådan en lygte går også bare i stykker med det samme næsten.
Har prøvet sådan en, det var godt nok noget værre bras.

Fra : Clas Lau

Dato : 24-01-05 23:25

Jeg har tre - een til hver hund. To af dem går i vandet året rundt og det
kan den sagtens holde til. En evt. defekt kan også nemt afhjælpes da
teknikken bag lampen simpelthen er alt for simpel...

-Clas-

Fra : Thomas

Dato : 24-01-05 21:45

"Mette ig René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> hunde og menneske(dog ikke om halsen), men hvad koster sådan et bånd hvad
> har I set dem til, kan man bestille dem online?

Hej René,

Vi har med stor succes benyttet halsbånd herfra :
http://loppetjansen.dk/index.php?cPath=32_42 som koster mellem 55,- og 70,-
afhængig af størrelse.
Det jeg specielt kan lide er, at halsbåndet lyser HELE vejen rundt om
halsen.

Venlig hilsen

Thomas Remmer Larsen

http://www.troldhytten.com
http://www.gillelejeferie.dk - sommerhusferie ved den danske Riviera!

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-01-05 23:23

> [...]
> hunde og menneske(dog ikke om halsen), men hvad koster sådan et bånd hvad
> har I set dem til, kan man bestille dem online?

Jeg har købt et reflexbånd med lygter på ( 5 små rød blinkende lygter ) til
Nicki i føtex til 19.95. Nu ved jeg jo ikke hvilken hunde race du har, men
det jeg har købt passer perfekt til en gårdhund. Det er egentlig bare sådan
et reflexbånd man kan sætte rundt om et ben el. arm hvis man f.eks løber (
velkrobånd ) , men det fungere perfeks som et ekstra hunde halsbånd i mørke
( Nicki har selvfølgelig sin sele på hvor snorene sidder fast i ).

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Lars

Dato : 24-01-05 21:34

Hejsa

Jeg har købt to hos min dyrehandel.
De ligner et almindeligt halsbånd, men har lysdioder hele vejen rundt (vel
en 10-12 stykker), så man er ikke i tvivl om hvor hunden er henne.

Pris knap 100 Kr. stykket
Batterierne holder pænt længe (normale AA)

Kan absolut anbefales, da de også kan ses bagfra - men kender ikke fabrikat
eller forhandler, så spørg i forretningerne

Hilsen Lars