Pension nær Århus
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-01-05 18:26

Hej

Er der nogen der kan anbefale en god pension nær Århus? Selv har vi
set på Hundefarmen i Hinnerup.
http://hundefarmen.dk/index-filer/Page372.htm

Men alle gode ideer modtages. Store hunde skal bare være velkomne der.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Clas Lau

Dato : 24-01-05 22:34

Det er ikke helt i nærheden af Århus - men midtjysk hundecenter (mellem
hobro og skive ca. 45 min fra århus) tilbyder også svømning til deres
"gæster". Vi svømmer selv med vores hunde der, og det kan varmt anbefales.
Desuden er ejeren mægtig sød ved hundene.

-Clas-

Fra : Lene

Dato : 25-01-05 01:44

> Er der nogen der kan anbefale en god pension nær Århus?

http://www.hundoghelse.dk/

Det ligger ikke så langt fra Århus.

Kærlig hilsen Lene

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-01-05 09:08

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> http://hundefarmen.dk/index-filer/Page372.htm
>
> Men alle gode ideer modtages. Store hunde skal bare være velkomne der.

Uden tvivl et fint sted, det man skal være opmærksom på er dog at den ligger
meget tæt ved en lerdueskydebane.

Ellers er der Sabro Hundepension.

Vi bruger selv Trilles opdrættere, men det er lige nord for Hadsund.

--
mvh/rg. Christian

Fra : MGA

Dato : 28-01-05 09:17

> [...]
> 4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre
> spændende ting. Jeres hund er naturligvis også velkommen.

Der er en her:
http://www.guldpony.dk/Hunde%20index.htm

Vel lidt sjovere med en hjemlig stemning :)

Mette

Fra : Kasper Larsen

Dato : 27-02-05 17:54

> [...]
> http://hundefarmen.dk/index-filer/Page372.htm
>
> Men alle gode ideer modtages. Store hunde skal bare være velkomne der.

Hundefarmen er helt klart et rigtig godt sted. Vi har haft vores vovse
derovre flere gange og fortryder det bestemt ikke, fordi hun kom ud og lege
med de andre.

Der er nogen der har nævnt at der er en skyde bane i nærheden, men efter vi
har været derude til træning har vi hverken hørt eller set noget derfra.
Derfor tvivler jeg på den er ret meget i brug.

Med venlig hilsen en tilfreds hundeejer,
Kasper Larsen

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 01-03-05 03:15

"Kasper Larsen" <Kasper_f_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derfor tvivler jeg på den er ret meget i brug.
>
> Med venlig hilsen en tilfreds hundeejer,

Sikkert ikke.... . Men det kunne måske skyldes, at skytte foreningerne
snart afslutter de indendørs skydninger, og så rykker udendørs, så kan det
være, man hører lidt mere til dem. Men sådan umiddelbart, kan jeg ikke
forestille mig, at det skulle være det helt store problem. DCH Aalborg,
ligger lige ved siden af en skydebane. Godt nok kun 50 meter, men da det er
ret indelukket, larmer det meget, til kun at være 50 meter baner. 200 meter
baner, larmer en del mere. Lige for at komme Jens i forkøbet....Det er ikke
banen der larmer, men det der skyder på dem )...

M.V.H.....Benny..