S : STOR Hundkurv i Hård Plas, med Tæppe t~
Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 23-01-05 06:02

Hejsa Nyhedsgruppe......

Svigerforældrene købte for ca 1 år siden en STOR hundekurv i Hård Plast, til
deres Voksne Schæfer hund(e),
men de foretrækker deres Gamle aflagte sofa som de fik for et par år siden
til at ligge i....

Denne Store Hunde kurv har stortset aldrig været brugt ...
De satte den i kælderen da hundene havde snust lidt til den og ligget i den
et par dage,
da de hellerer ville ligge i deres gamle sofa end i den nye Kurv selv om der
er Masser af plads i den....

Nu har de så givet den til os og spurgt om vi ikke ville sælge den så kunne
en anden hunde-ejer få glæde af den i stedetfor
at den bare skulle stå i deres kælder og samle støv......

Der er et par små mærker på den fra den ene hundenes klør (rundt på kanten
et par steder)
men den er bestemt ikke slidt som sådan & den ville være Helt fin til en
anden hund .......

Tæppet (det er nærmerer En Stor pude der passer i kurvens størrelse), har
osse været ligget på et par gange
men det er ikke viderer brugt.......

Kurven er Sort & puden er grå i farve....

Kurven Passer til Store hunde så som Schæfer hunde -labrador hunde osv..

Er der nogen herinde der kan få glæde af denne kurv & tæppet/puden ??

Kan desværre ikk tage billeder af sættet da vi ikke har et digital-cam , men
ved seriøs interesse er du/i velkommen til at komme og se kurven+ tæppet....

Skriv her i gruppen .og gerne med din mailadresse.Så Kontakter jeg dig/jer..
Min mail findes IKK..den er Fake..

Prisen for denne Store hundekurv + tæppet/puden er 3 x 20 stk Red Corners
Cigaretter Alm (Ikke 100 længe),
værdi ca 75 kr...

Det hele Skal afhentes i 9400 Nørresundby, Nordjylland - sendes
Ikke...(Gerne i Dag Søndag)..

Hilsen
Kammien
9400 Nørresundby

Dette indlæg er postet i ,dk.fritid.dyr.hund + dk.marked.privat.dyr.

Fra : Løkke Lindkvist Niel~

Dato : 23-01-05 17:12

Hej
ja jeg kunne ellers godt bruge den til en af mine 4 Grand danois
men jeg bor desværre på sjælland, så held med salget
hilsen Løkke
adamogdavid@mail.tele.dk

Fra : tnf

Dato : 23-01-05 18:58

Den tager vi :)

Kan den evt afhentes midt i ugen??

Er fra Hobro, men skal til br.slev midt på ugen.

Mvh Martin Jeppesen
tnf@buffernetPRIKdk (Udskift prik med punktum)

Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 23-01-05 19:13

Det kommer an på hvornår midt på Ugen vi snakker om ?

og hvad tid den dag vi snakker om ??

vil nu gerne ha den afhentet hurtigst muligt .......

Kammien

Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 25-01-05 21:55

Syntes Ikke at jeg hører noget fra dig/jer ??? Hverken her eller pr mail
(har sendt en mail til dig/jer) ....

Det har ikk interesse mere eller ???

Du/i må gerne svare herinde i indlæg´et eller via mail (som jeg har sendt
jer). for vil da godt lige vide om i ville ha den eller ikk....

Fra : Gitte

Dato : 25-01-05 22:08

Hejsa

Hvis de andre ikke er interesseret er jeg, jeg kan hente den torsdag evt. ?

skriv til mig på
chinchilla**sacala.dk udskift selv ** med @

VH
Gitte

Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 25-01-05 23:41

Hejsa Gitte.....

Har du evnt mulighed for at afhente det i Morgen til prisen
(3 x 20 stk Red Corners Cigaretter Alm (Ikke 100 længe), så hvis jeg Intet
hører fra de andre ???

Sender lige dette som en mail til dig osse så har du min mail adresse ....

Kammien

Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 26-01-05 11:30

Hej Gitte...

Har sendt dig en mail mere .......

Fra : Kammien© [9400 Nørre~

Dato : 26-01-05 11:32

Hej Martin Jeppesen....

Har sendt dig et par emails ang hundekurven men har Ikke hørt noget fra
dig.........

Hvis jeg ikke hører fra dig/jer herinde i gruppen eller via mail senest i
Aften så har jeg en anden der gerne vil hente
kurven + tæppet i morgen ... men har sagt til vedkommende at du/i lige får
til i aften til at svare da det var dig/jer der skrev først herinde i
nyhedsgruppen ang interesse for kurv+tæppe ......

Hilsen
Kammien
9400 Nørresundby

Fra : Kammien© [9400 Nørre~