Pedigree til min hvalp???
Fra : Nina Hansen

Dato : 22-01-05 17:08

Hej alle.

Lige et lille spørgsmål på en lørdag.. Er der nogen der fodrer eller har
fodret med pedigree tørkost til deres hvalp??
Jeg har fodret min anden hund med Eukanuba da han var hvalp. Dem vi købte
vores nye hvalp af er dog blevet fodret med Pedigree.. Han ser ud til at
trives med det, men er der andre der kender det???

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Nina

Fra : Tømreren

Dato : 23-01-05 00:13

"Nina Hansen" <kolby@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Lige et lille spørgsmål på en lørdag.. Er der nogen der fodrer eller har
> fodret med pedigree tørkost til deres hvalp??

Jeg fodrede i sin tid min gl. schæfer med pedigree og hun gik hen og fik en
meget "mat" pels og noget hudeksem....jeg lod mig fortælle at det kunne være
hendes foder,skiftede derefter til Proplan som gav hende blank pels og
fjernede hudproblemet,jeg ved ikke om der var noget i pedigree som hun bare
ikke kunne tåle men til min nye hund står der KUN Proplan på menuen...

En ekstra lille bonus var også at hun ikke lavede som mange pøller....

Hvis jeg var dig ville jeg bruge et rigtigt godt foder til din hund er fuldt
udviklet og så måske derefter gå over til et billigere mærke når hundens
knogler er fuldt udviklet...bare ikke pedigree..

Mvh
Tømreren