IPO-SchH
Fra : Kimmi

Dato : 22-01-05 15:05

Hej

Jeg efterlyser brugshunde klubber der ikke holder ferie i Juli og August og
som arbejder i brugs prøverne IPO-SchH.
Som man måske kunne besøge, beliggenhed er ligegyldig.

mvh/kimmi

Fra : michael

Dato : 04-02-05 15:03

hvad er det du søger, en schæfer klub, malinois, eller "bare" en flok
orginaler der træner hele tide ?, hvad er din baggrund, og hvad har du selv
for en hund, grunden til at jeg spørger er den at de mennesker der træner
selv om det er godt vejr, eller når der er fodbold i tosse kassen, er nok
mere orginaler end de fleste, jeg kan se du skriver fra Austrailen, så bare
til oringtering, de to programmer er idag slået sammen, til IPO da
forskellen var teoretisk, men skriv hvad du søger, så skal jeg se om jeg kan
hjælpe
MVH
Michael
m.lassen@csdk.dk

Fra : Kimmi

Dato : 05-02-05 12:57

Hi Michael
Tak for dit svar! det jeg søger må meget gerne være schæfer klubber, jeg har
selv schæfer hunde. Men jeg beskæftiger med træning af de fleste brugshunde
indenfor IPO og har været aktiv i sporten omkring 20 år. Men de små grupper
med de mange orginaler lyder helt fint, dem kan jeg smile genkendene til.
Som sagt det jeg søger er lidt af hvert i IPO programmet uanset race, og
ideen bag det er selfølgelig også at udveksle erfaringer som jeg ved i
Danske sportfolk har masser af. Fanden skulle stå hvis ikke ikke har et par
gode tips, der kunne skylles ned med en kold øl efter en varm trænings
aften. Så længe der ikke er over 40 grader er tidspunkt og sted helt i orden
med mig
mvh/kimmi