snorken hos hvalp..
Fra : Nina Hansen

Dato : 19-01-05 20:31

Hej

For en fem dages tid siden stillede jeg et spørgsmål ang. fodring af vores
dejlige springer hvalp.. Jeg har fået nogle gode tilbagemeldinger..Tak til
alle jer der svarede på mit spørgsmål.
Jeg har dog et spørgsmål mere, som jeg håber I derude vil svare på.
Jeg har bemærket at vores nye hvalp snorker meget når han sover. Det har
vores anden hund aldrig gjort..

Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres hvalp??

Han virker frisk, glad, ser sund ud og har en god appetit.

På forhånd tak for hjælpen

Mange hundehilsner fra Nina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-01-05 20:42

"Nina Hansen" <kolby@besked.com> writes:

> Jeg har bemærket at vores nye hvalp snorker meget når han sover. Det har
> vores anden hund aldrig gjort..
>
> Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres hvalp??

JA!

Lige siden vi fik hende, har Siri snorket som en hel damplokomotiv. Og
sådan en newf kan altså godt give lyd fra sig i søvne. Faktisk er det
så slemt, at når vi er på besøg hos mine svigerforældre har jeg svært
ved at falde i søvn, fordi Siri sover i stuen. Jeg mangler simpelthen
den hyggelige, beroligende snorken.

Nu er hun 9 måneder og det lader ikke til at det bliver mindre.

Mine forældres hunde har også altid snorket gevaldigt. Engang i mellem
så man ikke kunne snakke ved spisebordet, når hunden lå under.

Det er nu ganske hyggeligt.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Pwh

Dato : 19-01-05 20:48

Nina Hansen wrote:
> Jeg har bemærket at vores nye hvalp snorker meget når han sover. Det
> har vores anden hund aldrig gjort..
> Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres hvalp??

Angel (Lab/Rotte) har snorket temmelig meget lige siden hun var en lille hvalp,
hun er nu 9mdr og jeg synes at det har aftaget noget. Hun er en forkælet hund der
gerne må sove i min seng, men begynder hun at snorke, så siger jeg bare
"Angel, du snorker" og så fiser hun op til Tyson i stuen og snorker ham i hovedet
i stedet for, jeg tror at det er noget de evnt vokser fra med alderen,
jeg synes ikke at Tyson (Lab/Schæfer) snorkede ret meget som hvalp.

/Jens (som skal have FRED når han skal sove)

Fra : Tina Christiansen

Dato : 19-01-05 23:11

"Nina Hansen" <kolby@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores anden hund aldrig gjort..
>
> Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres hvalp??

Hejsa...

Jeg kan kun tilslutte mig...

Både Andy og Ronja snorkede rigtig meget da de var hvalpe. Ronja (cocker
spaniel) gør det stadig engang imellem og Andy snorker aldrig mere. Men
begge hunde drømmer ofte helt vildt både med lyd og bevægelse - meget
underholdene at se på *G*

Mange hilsener
Tina

________________________
Se hundene på www.tinachr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 08:10

"Nina Hansen" <kolby@besked.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres hvalp??

Hej Nina !

Vi har en GD- hvalp på ca. 7 mdr. og hun snorker også højlydt og har altid
gjort det.
Vores lille DS-gårdhund på ca. 1½ år snorker sjældent, men det kan da
forekomme ind imellem.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Karin Sørensen

Dato : 20-01-05 20:40

Jeg har en schæferhvalp på 4½ mdr. Hun kan også snorke en pæn del, når hun
sover. Faktisk nogen gange så meget at vi kan høre hende helt ind i
soveværelset om natten nogen gange, hun sover selv i gangen.

Hilsen
Karin

Fra : Jonny og Annika

Dato : 20-01-05 21:17

Hej Nina.

Ja, vi har også en schæfer-hvalp på 4 1/2 mdr, som er bror til Karin`s hund,
som skrev lige før. Og den snorker altså også, og sover meget dybt. Vores
tæve på 3 år, snorker næsten ikke mere, og sover heller ikke så dyb en søvn
som den lille. Held og lykke med larmen om natten, det er næsten som at
have små børn, hi hi.

Hilsen Annika, Gismo og Zenta.

Annika og Jonny Holm

Fra : Jens

Dato : 21-01-05 08:39

> Er der nogen af jer der har oplevet det samme med jeres hvalp??

Ja, da! Tendensen til snorken er uden tvivl raceafhængigt - men vores beagle
har altid snorket aldeles højlydt!! Til tider sådan, at vi må ud og lukke
køkkendøren, for at få fred i stuen... Der er intet unaturligt i det.

Hun grynter iøvrigt også 'som en gammel gris', hvilket også et ganske typisk
for en beagle. Nærmest et sikkert tegn på, at hun er glad og veltilpas

Jens

Fra : Pwh

Dato : 21-01-05 10:53

Jens wrote:
> Hun grynter iøvrigt også 'som en gammel gris', hvilket også et ganske
> typisk for en beagle. Nærmest et sikkert tegn på, at hun er glad og
> veltilpas

LOL Det husker jeg tydeligt at min søsters Beagle også gjorde,
en dejlig hund sådan en Beagle forøvrigt

/Jens