fik du svar på dit spørgsmål Marie (fam. A~
Fra : Ameena

Dato : 07-01-05 05:27

Bruger fam. Ager [Marie] skrev d. 14. december 2004:

Cairnen laver så også det nummer, at når han har spist, farer han ind på

deres soveplads, som består af tyk madras og dyne og et par "hundepuder"
og
disse puder skal bare parres..((-: og det er hver gang han har spist!!
og den forstår jeg så ikke?! er der andre der kan forklare den?
det skal lige siges at han er kastrat!

mvh. marie

Hej Marie, det kan evt. skyldes at han simpelthen skal besørge. Min hund
gør det sjældent, men når han gør det, så ved jeg at det er fordi han
skal på "le toilette", eller hvis han lyder forpustet uden rigtig at
have leget vildt, og så begynder at "parre" puderne, eller halvdelen af
sofaen, så er det nok fordi han skal ud og luftes godt igennem.. hehe..

Venligst Ameena

http://www.kandu.dk/

Fra : fam. Ager

Dato : 07-01-05 07:32

"Ameena" <Ameena.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have leget vildt, og så begynder at "parre" puderne, eller halvdelen af
> sofaen, så er det nok fordi han skal ud og luftes godt igennem.. hehe..

Hej Ameena!

Hmm.. den forklaring har jeg ikke tænkt på!.
Men jeg tror ikke at det er tilfældet hos Ebbe, som han hedder.. han tager
sig lige den parrings raid, og så tager han sig som regel en lur derefter.
Man er ikke i tvivl om, når han skal ud og gøre hvad han trænger til.

Men jeg vil da alligevel prøve at se om det skulle være tilfældet næste
gang!

-mvh. Marie

Fra : Broegger

Dato : 07-01-05 22:28

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> [...]
> tager sig lige den parrings raid, og så tager han sig som regel en lur
> derefter. Man er ikke i tvivl om, når han skal ud og gøre hvad han

Det samme gør vores Koda. Han har en "sutteklud" der bare får den store
tur. Det ser ret morsomt ud for han kan holde den mellem forpoterne
samtig med at han parrer den. Når den så også er blevet rusket tager han
den med hen i en krog hvor han så ligger og sutter på kluden i ro og mag.
Dette har han gjort siden han var helt lille.
Han gør det ALTID når han har spist og også ofte når vi kommer hjem efter
en særlig spændende lufte tur. Derfor tror jeg ikke det kan kædes sammen
med at han skal.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk