toilette klip puddel
Fra : Lene Hansen

Dato : 04-01-05 21:36

hej jeg leder med lys og lygte. efter noget matriale om toilette klip.
men kan ikke finde noget. er der nogen som kan hjælpe? mvh lene.

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 04-01-05 23:45

"Lene Hansen" <lenehansen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej jeg leder med lys og lygte. efter noget matriale om toilette
klip.
> men kan ikke finde noget. er der nogen som kan hjælpe? mvh lene.

Har du prøvet at kontakte en hundefrisør, eller en opdrætter af pudel?

Jeg har en masse materiale om trimning og klipning men selvfølgelig ikke om
den klip du søger, men prøv at ring rundt og forhør dig, det har jeg gjort
med de sjældnere racer hvor min læremester ikke har kunnet lære mig hvordan
man ordner de forskellige.
Og så samler jeg på alt hvad der har med hunde at gøre og
klippe/trimmevejledninger er også sjove at have, og især de rigtig gamle så
man kan se hvordan "moden" har udviklet sig .
Vil gerne have en kopi hvis du finder noget

Mange hilsner fra

Charlotte

Hundefrisør og den lykkelige ejer af en Kerry blue terrier og en Powder
Puff.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-01-05 20:36

"Lene Hansen" <lenehansen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Nu har jeg høre ordet toilette klip. Hvad er det?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( D/S gårdhundehvalpe tilsalg )