Plet- og lugtfri gulvtæppe
Fra : Iben Holst

Dato : 03-01-05 18:12

Hej

Hvis din hund tisser på gulvtæppet, hvad gør du så for at fjerne pletten og
især lugten?

Iben

Fra : LL

Dato : 03-01-05 18:30

"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvis din hund tisser på gulvtæppet, hvad gør du så for at fjerne pletten
> og
> især lugten?

Rodalon (Den blå)... Den dræber alle bakterier, men bleger ikke...

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 04-01-05 16:29

On Mon, 3 Jan 2005 18:29:39 +0100, "LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> wrote:

>"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse

>Rodalon (Den blå)... Den dræber alle bakterier, men bleger ikke...

hvad er det for noget ? og hvor købes det og hvordan bruges det og
hvad koster det ? ikke fordi min hund skider meget på tæppet men
han har jo lige haft lidt sygdom og der brugte jeg bare gode gamle
kartoffelmel efter en våd klud og en masse wcpapir, men kartoffelmelet
sætter sig fast i mit filter i støvsugeren

Fra : LL

Dato : 04-01-05 19:00

> hvad er det for noget ? og hvor købes det og hvordan bruges det og
> hvad koster det ?

Det er et alternativ til fx Klorin. Dette her har den fordel, at det er
næsten lugtfri, det bleger ikke stof. Det er egentligt bare et
rengøringsmiddel med svampe og bakteriedræbende effekt, og kan derved
udryyde selv den værste lugt.
Det blandes med vand, som almindelig rengøringsmiddel, Blandingsforholdet
står på flasken.
Det kan købes i de fleste supermarkeder(står ved siden af den almindelige
Ajax osv.), sikkert også hos Matas. Det koste omkring 40 kr. for 1 liter.

Det er næsten et must for alle hundeejere, da det virkelig er et effektivt
rengøringsmiddel.

Læs evt. mere her:
http://www.linolie123.dk/shop/default.asp?ProductID=2375

VH

Lenn Lauridsen

Fra : Iben Holst

Dato : 09-01-05 15:36

> Rodalon (Den blå)... Den dræber alle bakterier, men bleger ikke...

Kender den godt men har aldrig brugt den på gulvtæppet.

Det skal jeg da prøve, men hvordan gør du?
- jeg mener: umiddelbart vil jeg først trække op med en avis, men hvad så
bagefter(?)......skrubber du med blandingen med rodalon og tørre det mest
muligt op eller "lægges" det i blød og "tørres" evt. af kartoffelmel ?

Jeg vil gerne have rodalon mest muligt ud af gulvtæppet igen, da jeg har
børn som kravler rundt på gulvet.....

Iben