Gåtur på sjælland på søndag
Fra : BettinaP

Dato : 03-01-05 14:31

Hvem vil med en tur i hareskoven på søndag kl 14? Turen plejer at tage en
times tid og der er masser af plads til, at alle kan løbe frit og hygge sig.
Vi kan mødes ved Skovbrynet station, så er der nem tilgang både for bilister
og dem der vil med toget

BettinaP

Fra : Christina Jensen

Dato : 03-01-05 20:05

hejsa det lyder hyggeligt, men hvor ligger det henne, nærmere betegnet??

Hilsen Christina

Fra : Melanie

Dato : 03-01-05 21:22

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa det lyder hyggeligt, men hvor ligger det henne, nærmere betegnet??
>
> Hilsen Christina

Hej Christina

Jeg er opvokset i det område, men bor nu på Bornholm, så kan forklare dig
hvor det er, men ikke deltage.

Skovbrynet St. ligger på s-togslinie H. Det er mellem Hareskov st (på vej
mod Farum) og Bagsværd st (mod Kbh) Det ligger faktisk meget tæt på ringvej
4 for dem der er i bil. (Ring 4 er bla. mellem Lyngby og Ballerup).

Håber det var en hjælp.

Mvh Melanie

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-01-05 21:05

Hejsa

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig.
> Vi kan mødes ved Skovbrynet station, så er der nem tilgang både for

Nicki og jeg vil gerne med, det kunne være hyggeligt.

Er det dig Bettina der har mocka?

Mange hilsner fra

Nicki og Bolette

Fra : BettinaP

Dato : 04-01-05 10:44

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote in message
> Hejsa
>
> "BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nicki og jeg vil gerne med, det kunne være hyggeligt.
>
> Er det dig Bettina der har mocka?

det er det nemlig
Og det er altså lige med forbehold for, at hun ikke er kommet i løbetid
inden da, jeg synes godt nok hun trækker den lidt

BettinaP

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-01-05 22:26

> det er det nemlig
> Og det er altså lige med forbehold for, at hun ikke er kommet i løbetid
> inden da, jeg synes godt nok hun trækker den lidt

Ja okay, det kan jeg godt se. Men kan vi så ikke lige aftale at du gir' en
melding her i gruppen søndag formiddag. Det lader ikke til der er andre der
vil med? og jeg gider ikke lige tage så langt hvis det så kun er mig der
møder op hvis du forstår?

Men vi vil stadig meget gerne med hvis der er andre.

Knus fra Nicki og Bolette
www.bolettes.dk

Fra : BettinaP

Dato : 05-01-05 09:53

Det er en aftale

er der virkelig ikke andre der vil med?
Er det for langt væk? Har I andre bud på hvor det ellers ville være smart at
mødes?
(altså på sjælland ikk.)

BettinaP

Fra : Christina Jensen

Dato : 05-01-05 19:20

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at tage med, men ved det ikke med sikkerhed
endnu, men jeg har en hanhund, som ikke er glad for store hanhunde, så jeg
ved ikke om det vil være en god ide.....

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 05-01-05 21:20

> [...]
> sikkerhed endnu, men jeg har en hanhund, som ikke er glad for store
> hanhunde, så jeg ved ikke om det vil være en god ide.....

Jeg har en hanhund, men han er ikke stor ( Dansk/Svensk gårdhund ), så om
ikke det går med Din og Nicki? Hvilken race har du?

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 06-01-05 14:10

det er en labrador/golden retriver, men han er lidt bange tror jeg, for et
år siden bed hans bedste ven et stykke af hans øre af, på grund af nogle
ben, og det var også hjemme hos ham selv, han skulle både i narkose og syes
samme aften, det er derefter, desvæære, så de er ikke venner mere.

Fra : Christina Jensen

Dato : 06-01-05 14:11

men jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage med, men det afhænger desvæære
om min kæreste gider at køre mig, men det vender jeg tilbage med hurtigst
muligt.

Fra : Christina Jensen

Dato : 06-01-05 22:00

Hej. Min kæreste, Tarzan og jeg vil gerne komme på søndag kl.14.00 til en
god gåtur. kan det passe at det ligger ved Ballerup og Furesø? Hedder det
ikke store hareskov? men giv lige en melding om det bliver til noget. Knuzer
herfra.

Fra : BettinaP

Dato : 07-01-05 10:51

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in message
> [...]
> god gåtur. kan det passe at det ligger ved Ballerup og Furesø? Hedder det
> ikke store hareskov? men giv lige en melding om det bliver til noget.

Hej Christina

Det lyder helt rigtigt. hvis du kommer ad hillerød motorvejen så hedder den
afkørsel 7 /skovbrynet

Vi ses forhåbentlig på søndag, jeg lægger som lovet lige et pip omkring kl
10 herinde, hvis Mocka nu skulle ha fundet på at være provokerende nok til
at starte løbetid inden dag
Og så lad os mødes ved stationen ikk....på parkeringspladsen, så er det nemt
både for dem der kører og tager toget'

BettinaP

Fra : Christina Jensen

Dato : 07-01-05 11:51

jo det siger vi bare, jeg håber at det bliver til noget.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-01-05 23:11

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

Er nok ved at støve flere på der gerne vil med.

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-01-05 17:53

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

Der kommer en anden pige med også som har to jack russel terrier, så vi skal
nok få det hyggeligt.

Der ar bare lige et men, Vi melder fra hvis det stadig stormer SÅ meget som
nu.

Jeg tænket på om vi ikke kunne gøre det at vi alle ( der har sagt vi
kommer ) lige skriver herinde i morgen formiddag ( senest kl 12 ) hvordan
situationen er. For Bettina's vedkommen om Mocka er i løbetid, for mit
vedkommen med vejret ( det er kun hvis det som sagt stormer frygteligt at vi
ikke kommer ). Christina, du må også gerne lige skrive

Håber vi ses

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 08-01-05 23:41

Hejsa, vi melder fra på grund af orkanen, vi er ikke meget for at gå i en
skov hvis der vælter nogle træer eller andet, så jeg håber at vi kan gøre
det en anden dag, jeg havde glædet mig meget til dette, men tør rent faktisk
ikke, så mon vi kan udsætte det til en ikke storme dag? Knuzer.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-01-05 23:57

> [...]
> det en anden dag, jeg havde glædet mig meget til dette, men tør rent
> faktisk ikke, så mon vi kan udsætte det til en ikke storme dag? Knuzer.

Jamen jeg synes også bare vi skal udsætte det, tror faktisk heller ikke vi
tør tage chanchen for en tur i skoven, træerne kan jo stadig være usikre.

Men klart vi skal gøre det en anden dag, vi er på. Så lad os snart finde en
ny dag.

Vi ses lige pludselig

Knus Bolette og Nicki
www.bolettes.dk

Fra : BettinaP

Dato : 09-01-05 10:08

øv, jamen så udsætter vi det da

jeg tror nu nok jeg tager derud aligevel, da jeg pga stormen har fået en
lille hundehvalp herhjemme der skal køres træt...og det er altså en del
nemmere et sted hvor der er andre hunde man kan lege med

Nå, men Mocka, Kazo og jeg ønsker jer en rigtig god søndag!

BettinaP