Nicki er Okay
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-05 16:56

Hejsa og godt nytår

I går ringede min dyrlæge så besked om Nicki's høm høm prøver som vi
afleverede onsdag inden jul. Prøverne viste ikke noget unormalt, så Nicki er
okay. Men det håbede vi og regnede nu også med, for efter prøverne var
afleveret, var Nicki blevet sig selv igen. men alligevel var det rart at få
ren besked om at prøverne var som de skulle være.

Håber i alle er kommet godt ind i det nye år, og at vovserne ikke har lidt
for meget. Til vores held er Nicki ikke bange, men han elsker det heller
ikke kan man se.

Godt nytår til alle

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki
www.bolettes.dk (D(S havlpe tilsalg )

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 17:37

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cr6h7a$2tkp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> afleveret, var Nicki blevet sig selv igen. men alligevel var det rart at

> ren besked om at prøverne var som de skulle være.

Dejligt og høre, at Nicki er okay.

Godt nytår til dig også. Vores to hunde tog nytåret pænt. Det meste skyderi
herude foregik også imellem kl 00:00 og 00:30, så det har jo ikke været
slemt. Der har selvfølgelig været lidt larm i løbet af ugen, men ikke meget.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/