Nytårsønske
Fra : Hans B.

Dato : 31-12-04 11:46

Hej NG

Godt nytår til jer alle - jeg håber i (og jeg) der har skræmte vovser, får
en rolig aften. I morgens tog jeg (næsten) mig selv i at ønske at det ville
regne i tove i aften og nat. Det ville sikkert lægge en dæmper på gemytterne
og krudtet.

Victor (min Carin) er rigtig sløv. Han fik jo konstateret lungeorm (de
satanner) og kom på Interceptor. Han blev lidt træt efter 4 dage og vi tog
igen til dyrlæge. Der var heldigvis ikke noget at høre på lungerne og
hjertet. Men han kom så på penicillin i 8 dage og pretnicolon i 9 dage.
Kuren mod ormene skal han have een gang ugentligt i 4 uger så vi er færdige
med den 11.01. Så skal der ventes 10 dage og derefter skal han levere nye
(helst ormefri) prøver.

Men al den medicin gør ham utroligt træt. Han er i meget godt humør, de få
minutter han er vågen og han spiser godt (hvilket han ikke har gjort længe).
Men hvis vi andre fik så meget medicin pr. kg. legemsvægt tror jeg osse vi
bare ville lægge os på sofaen.

Jeg håber bare at han bliver rask og uden men...... Jeg ved godt jeg er
frygtelig pylret, men han er nu een gang min bedste ven... og faktisk også
een af de eneste. Så selvom han "bare" er en hund er han en væseentlig del
af min tilværelse.

Så jeg ønsker for alle et godt og sygdomsfrit nytår...

Mange hilsner Hans og Victor (!)

Fra : Finn Jensen

Dato : 31-12-04 12:43

"Hans B." <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> een af de eneste. Så selvom han "bare" er en hund er han en væseentlig del

Hej Hans,

Også Godt Nytår til dig og Victor.
Selvfølgelig bliver han da rask igen

Nytårshilsner
Finn Jensen

Fra : Kosmonauten

Dato : 31-12-04 17:28

"Hans B." <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Godt nytår til jer alle

Hej Hans & Victor.
Et Godt Nytår til dig og Victor.
Og Victor skal nok komme igennem den omgang ;c)

For nogen er det ikke "bare en hund", vi kan jo kigge
på hvad Kaj Munk engang skrev:

Bare en hund..
"Bare en hund", er der mennesker der siger.
Er det bare, at et andet liv har sluttet sig til mit.
At en hale klapper i gulvey af glæde ved at høre min stemme.
At en snude fortroligt stikker sig ind i min hånd.
At to øjne røber mig verdener af tillid og hengivenhed?

Mvh
Martin & Laika

Fra : x Vuf x

Dato : 31-12-04 23:18

On Fri, 31 Dec 2004 11:46:26 +0100, "Hans B." wrote:

> [...]
>regne i tove i aften og nat. Det ville sikkert lægge en dæmper på gemytterne

Det gustne ønske var du ikke ene om!

KLIP...Interceptor, penicillin og prednicolon

>Så jeg ønsker for alle et godt og sygdomsfrit nytår...
>Mange hilsner Hans og Victor (!)

Stakkels Victor...Håber han sover fra det værste skyderi.
Godt Nytår til jer

--
Mvh Sonja sonjaspapi@***yahoo.dk http://www.sonpet.dk/

Katte har ikke ejere...De har personale!