Rottweilerhvalpe!!!
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 29-12-04 22:25

Så fik vi vores første kuld hvalpe... 9 styks blev det til ..

Hvis i skulle have lyst til at se billeder er de på www.nuance.webbyen.dk

Kenneth Jakobsen

Fra : Jonny og Annika

Dato : 29-12-04 22:33

Hej med dig.

Et stort tillykke fra os, det er så spændende med sådan nogle hundehvalpe.

Hilsen Annika, Zenta og Gismo

Annika og Jonny Holm

Fra : Pwh

Dato : 30-12-04 10:50

Kenneth Jakobsen wrote:
> Så fik vi vores første kuld hvalpe... 9 styks blev det til ..
>
> Hvis i skulle have lyst til at se billeder er de på
> www.nuance.webbyen.dk

Tilykke med hvalpene.
Det var lidt tarveligt, nu fik jeg helt lyst til at få en hund mere
Jeg må indrømme at jeg er faldet mere og mere for Rottweilere,
så den næste hund jeg skal have bliver sikkert en ægte Rotte.

/Jens

Fra : Jane Mailund

Dato : 30-12-04 11:40

Hejsa Kenneth.
Tillykke med jeres små skønne hvalpe.
Kan se at jeres to hunde er noget i fam. med vores Zoya, hun er også fra
Febæk og hun har Barnie som far.
Held og lykke med jeres kuld...
Venlig hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk

Fra : Rikke Andersen

Dato : 03-01-05 15:55

Tillykke med dem - de er jo bare så søde og skønne

Rikke