glædelig jul
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-12-04 22:52

Glædelig jul

Nicki og jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår.

Jeg håber det nye år må bringe mange interessante indlæg og nogle godt
debatter.

Jule knus fra

Nicki og Bolette
www.bolettes.dk ( skriv endelig i vores gæstebog, vi elsker hilsner )

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 08:02

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cqfelk$2k0f$1@news.cybercity.dk...
> Glædelig jul
>
> Nicki og jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår.

...også en glædelig jul til og et godt nytår til alle herfra.

Går det bedre med Nicki ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-12-04 12:58

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Går det bedre med Nicki ?

Jo tak, det synes jeg. Han har dog stadig lidt dårlig mave. Vi venter svar
på 3 høm høm prøver som vi afleverede i onsdags, så vi får svar på i næste
uge, det er bl.a for lungeorm osv der skal undersøges.

Skriver naturligvis hvad prøverne fortæller

Igen, god jul go godt nytår

Knus fra Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 24-12-04 13:15

Tak og vi vil også ønske alle en glædelig jul, samt et godt nytår.... *SS*

Knuzer fra Tarzan og Christina.

Fra : Anita

Dato : 24-12-04 15:36

Vi siger da også glædelig jul her fra sønderjylland

Anita, Ricco og Blacky

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 25-12-04 09:13

Og glædelig jul fra mig og banditterne her i sydjylland!

--
Rinnie Ilsøe
Flatcoat Litter planned Summer 2005