Siris første grisehale
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-12-04 15:24

Hej

Jeg var i Føtex i dag og så at grisehaler kostede omkring 1 krone
stykket. Nå, tænkte jeg, det kunne da være at Siri synes at de var
sjove at lege med, så jeg købte en bakke.

Nu har hun lige fået den første, og efter 10 minutter gnasker hun også
lidt i den. Men først spyttede hun den ud mange gange, for, føj, sådan
en er ulækker.

Men nu lyder der smaske- og gnaskelyde fra køkkenet hvor hun ligger og
hygger sig.

Så hvis det er generelt at Føtex har sådan nogle på tilbud i denne
uge, så smut ned og køb en bakke til jeres hund. Jeg er sikker på at
den vil blive glad.

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Rikke Andersen

Dato : 16-12-04 15:31

For søren da - det er absolut ikke normalt at Føtex har SÅ gode tilbud - ved
du om det er Føtex generelt eller det bare er din lokale

Hvor ligger "din" Føtex ?

Hilsen Rikke

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-12-04 17:25

"Rikke Andersen" <ra@danms.dk> writes:

> For søren da - det er absolut ikke normalt at Føtex har SÅ gode tilbud - ved
> du om det er Føtex generelt eller det bare er din lokale

Aner det ikke. Normalt handler jeg ikke i Føtex, men efter arbejde i
dag kom jeg forbi.

> Hvor ligger "din" Føtex ?

Storcenter Nord, Århus. Men mon ikke det er noget man kan bestille
rundt omkring?

Mvh Trine

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 16-12-04 18:14

> [...]
> dag kom jeg forbi.

> Storcenter Nord, Århus. Men mon ikke det er noget man kan bestille

hej

Det er ikke alle Føtex, der har grisehaler, ellers prøv Aktiv Super hvis du
har en sådan i nærheden - mine basenji får hver dag (kogt) grisehaler og det
kan ses på deres pelse, der er meget blanke -

hilsen Pia

Fra : Rikke Andersen

Dato : 17-12-04 09:32

> [...]
> det
> kan ses på deres pelse, der er meget blanke -

Jeg får dem normalt hos vores slagter - og jeg fodrer ikke SÅ meget med dem
for jeg er jo ret selvforsynende med Lam og har en god aftale med
kyllingevinger og halse fra et lokal kyllingeslagteri, men 1 kr. pr.
grisehale var så billigt at jeg følte seriøs trang til at hamstre *S*

God jul

Rikke
http://www.bobbe.dk

Fra : Zirfelt

Dato : 16-12-04 21:31

> Så hvis det er generelt at Føtex har sådan nogle på tilbud i denne
> uge, så smut ned og køb en bakke til jeres hund. Jeg er sikker på at
> den vil blive glad.

klip

Øv for os er det spild af penge, for hun graver dem bare ned.

--
En glad hilsen fra
Irene