Udskiftning af akvarie - hvor køber man 20~
Fra : HKN

Dato : 13-02-05 17:51

Hej,

Jeg skal skifte mit akvarie i nær fremtid (mangler lige et par stumper t.
mit nye 200L), men hvor kan jeg købe nogle 20L dunke, som jeg kan tappe
vandet over i fra mit nuværende 85L?

Jeg har søgt på min ven google og dgs, men finder ikke nogen som sælger dem?

Jeg bor i storkbh.

Mvh
Henrik

Fra : Martin T.

Dato : 13-02-05 18:29

harald nyborg? bauhaus? bilka?

Fra : Ole

Dato : 13-02-05 19:02

HKN wrote:
> [...]
> vandet over i fra mit nuværende 85L?
>
> Jeg har søgt på min ven google og dgs, men finder ikke nogen som sælger dem?

Jeg har 6 tilbage, og jeg sender ikke (for dyrt og besværligt)

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 13-02-05 19:21

Jeg købte en regnvandsspand på 200 liter i forbindelse med et akvarie på 400
liter der blev utæt. Den kostede sølle 129 kroner. Der var bare en ide :)
Man kan snildt tilslutte pumpen og et varmelegme til sådan en fætter og så
har man lidt bedre tid til at indrette det andet :)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : Hobi

Dato : 13-02-05 19:41

Ellers kan en god kraftig kasse ( flamingo ), foret med en plastpose også
gøre det....

MVH
Hobi

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 15-02-05 17:16

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vandet over i fra mit nuværende 85L?
>
> Jeg har søgt på min ven google og dgs, men finder ikke nogen som sælger

Du kan købe dem i f.eks. Råd og Dåd, de fører dem ikke, men hvis de ringer
til en af deres leverandøre, kan de få fat i dem, gav 60 kr. stk.

Har nemlig selv haft problemer med at få fat i dem, og det var rent
tilfældigt at jeg fik dem i Råd og Dåd, var ellers blevet sendt ud af
butikken med beskeden at de ikke førte den slags, men da jeg så næsten var
ude, spurgte hende jeg talte med så lige tilfældigvis en anden, som ringende
ind og så kunne de godt skaffe dem alligevel

Mvh. Brian

Fra : Jasper Norman

Dato : 15-02-05 23:21

Du kunne evt spørge værkesteder/tanskstationer om dunke. Jeg har selv et par
70 L dunke der engang har været brugt til sprinklervæske. (de skal skylles
godt før brug

/Jasper

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:UcpQd.404$Cy6.148@news.get2net.dk...