aquaa.dk
Fra : Steen

Dato : 09-02-05 22:35

Er der noggen der ved hvad der sker - aquaa.dk har ikke kørt et stykke tid -
eller er det bare mig?

vh
steen

Fra : Lars Stigaard

Dato : 10-02-05 16:48

Nej det er ikke kun dig. men jeg ved ikke hvad der er galt med den :(

--
Mvh.
Lars Stigaard

Fra : J. Jørgensen

Dato : 10-02-05 23:35

"Lars Stigaard" <akva@wolverin.dANMARk> skrev i en meddelelse
> Nej det er ikke kun dig. men jeg ved ikke hvad der er galt med den :(

> [...]
Ja-men dog kære venner
Hvis I dermed har store problemer - er jeres fisk ved at dø af den grund -
eller mangler i nogen til at holde jer i hånden - så skal i bare sige til.
Det gæler osså hvis i mankler nogin som skal stvae for jer.

Fra : Jasper Norman

Dato : 10-02-05 23:42

Gud fader bevares!!

/Jasper

Fra : Steen

Dato : 11-02-05 10:59

Hej J. Jørgensen
Jeg er ikke helt med på, hvorfor du overfalder os på den måde?
Er det ikke tilladt at stille spørgsmål om akvarierelaterede hjemmesider?
Jeg har svært ved at se at min tastefejl skulle give mere 'støj' i gruppen
end dit bræk.

Hold dig til emnet eller hold dig væk!

Steen

ps. beklager overfor jer andre, at jeg nu også sender 'støj'

Fra : christian brix

Dato : 11-02-05 16:59

du skal ikke beklage over for et par fjolser der ikke har andet at lave end
at kritiserer folk. de må kede sig meget

Fra : Tina Bjerregaard

Dato : 11-02-05 19:27

> [...]
> eller mangler i nogen til at holde jer i hånden - så skal i bare sige til.
> Det gæler osså hvis i mankler nogin som skal stvae for jer.

Og du mangler vist opmærksomhed

Fra : J.B.

Dato : 12-02-05 15:39

> [...]
> eller mangler i nogen til at holde jer i hånden - så skal i bare sige til.
> Det gæler osså hvis i mankler nogin som skal stvae for jer.

Fjols.. hvem har pisset på din sukkermad?

J.B.