Gubbydød - men hvad dør de af? Fortsættels~
Fra : vvv

Dato : 09-02-05 18:41

Nu er min Molly også ramt.
Den gemmer sig ved pumpen og ser ikke for godt ud.
Halefinnen er nærmest væk, og farven er forsvundet flere steder på den, mest
omkring hvor finnerne var.
Jeg har surfet lidt rundt, og det ligner mest finneråd efter de beskrivelser
jeg kan finde.
Gubbyernes haler var også ret medtagne, men jeg regnede bare med at det var
en del af deres almindelige forfald.
Er der noget jeg kan gøre nu eller er det bare at fise ud og finde en kur i
morgen, og nogen der så ved hvad der er bedst?
De 7 Neon og min Smerling ser ud til at have det fint.
Er så voldsom død almindelig ved finneråd (5 på en uge)?
Eller skyder jeg helt ved siden af?

vv