hvem kender en god dyrehandel i vest sjæla~
Fra : mop

Dato : 06-02-05 23:20

hvem kender en god dyrehandel i vest sjæland da mazi zoo i holbæk holder op
med at have fisk
og jeg ikke vil købe fisk i de to poppi som er i området (en i centrum og en
ude ved mazi zoo)
Kan jeg få nogle alternertiver så bliver jeg glad

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 06-02-05 23:38

Tjah hvis det er cichlider (Malawi og Tanganika) så er der jo
cichlidecenteret i vallensbæk, super sted at handle cichlider og udstyr. Her
får man gode råd med på vejen og fantastiske priser. Hvis du har været vant
til at købe i steder som maxizoo bliver du nok lidt forbløffet over priserne
på udstyr her, det er bare billigt i forhold til kæderne.

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : mop

Dato : 07-02-05 13:11

jeg håbed på en dyrehandel i vest sjæland.... med dens hjemme side ser god
ud med rimilige priser og søndags åben det er stort

Fra : Dcu/\(fjernSPAMSUCKS~

Dato : 07-02-05 20:37

Hej.

Hvorfor vil du da ikke bruge Poppi, de plejer da at have fine fisk?

Hilsen Dcu

Fra : mop

Dato : 13-02-05 04:17

"Dcu/(fjernSPAMSUCKS)" <ngr@SPAMSUCKScuber.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvorfor vil du da ikke bruge Poppi, de plejer da at have fine fisk?
>
> Hilsen Dcu

Humm Poppi i holbæk
(den i megazentert) har en ringe dyre velfærd der er for mange dyr der har
det skidt ,
det være sig fugle eller patedyr eller fisk .... det lugter og dyrene har
det ikke godt ...
den i holbæk by har samme ejer .. men er lidt bedre til at holde rent med er
meget salg (smør 40) smardt sælger
som ikke regtig ved hvad de taler om
dette er bare min mening

Mogens