Diskusfisk i 63 l akvarium?
Fra : Peter

Dato : 01-02-05 21:17

Er det helt ved siden af?

Har et ældre 63 liter med alt udstyr som jeg har tænkt på at sætte op igen.
Har tidligere kun haft småfisk men kunne godt tænke mig et par diskusfisk
men de vil måske slet ikke trives i så lille et akvarium! De diskusfisk jeg
havde kig på er nok ca 7 cm store. ved så ikke hvor gamle de er!

På forhånd tak for svar!

Fra : Mikkel Munk

Dato : 01-02-05 21:31

Discus bliver alt, alt for store til et 63 liters!

M.

Fra : Peter

Dato : 01-02-05 21:43

Hvordan med at lade dem gå der midlertidigt. Et års tid måske til jeg får et
større? Hvor store bliver de egentlig?

Fra : Oso

Dato : 02-02-05 00:27

Peter skrev:

> Hvordan med at lade dem gå der midlertidigt. Et års tid måske til jeg får et
> større? Hvor store bliver de egentlig?

Der vil jo ikke ske noget ved at lade dem gå der midlertidigt.

De bliver op til omkring 20 cm....