Twisty kat variant
Fra : Helle Andersen

Dato : 22-05-01 23:32

Hejsan

Hvis nogen har interesse i Twistierne, er det
hermed bevist, at det ikke kun er "only in America"
den slags katte er tiltrækkende. Se blot debatten
på katteforum
http://katteforum.dk/disc2_frm.htm og jeg kan kun
sige, at jeg til tider kan være et studie i
selvbeherskelse
--
Hilsen Helle
You can always tell a cat, but you can't tell him

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 23-05-01 09:23

In article <9eepc5$igd$1@news.inet.tele.dk>, "Helle Andersen"
<helle-andersen@mail.tele.dk> wrote:

      Hej Helle :)

> Hvis nogen har interesse i Twistierne, er det hermed bevist, at det ikke
> kun er "only in America" den slags katte er tiltrækkende. Se blot
> [...]

   Du er eksemplarisk - men jeg måtte lige nævne overfor nogen af de
"senere tilkomne" i diskussionen at twistyen desværre er en "race" som
der avles på i USA - for det er som om et par stykker ikke tror på at det
findes. (Omend Michelle stadig kan være en glimrende troll)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : CCR

Dato : 23-05-01 09:52

Det kan ikke passe, det kan simpelthen ikke passe.

Fra : DK. True Trust

Dato : 23-05-01 23:49

Jeg synes simpelthen det er forkastelig, tænk at nogen bevist avler med det
forsæt, at avle Twisty katte.
Faktisk findes der ikke nogen ord for havd mine synspunkter er om den sag.
Jeg har skrevet under på at få twisty katteavl stoppet.

Mange Miauuer fra Birgitte