Hvem er DCUs tillidsrepræsenta
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-02-05 19:54

Hvem er DCUs FOLKEVALGTE tillidsrepræsentanter loyale over for ?

Er de loyale over for FRYNSEGODERNE de får ? Er de bange for at miste
deres FRYNS hvis de siger deres mening, ELLER hvis de går i dialog med
med-
lemmer som har valgt dem?

Er de loyale over for MEDLEMMERNE som har valgt dem og som betaler
deres FRYNS ??

ELLER

er disse "voksne" mennesker så skide bange for DCUs formand at de er
reduceret
til umælende får, der er ved at skide i bukserne når formanden løfter
øjenbrynene ! Eller fatter de folkevalgte tillidsfolk overhovedet ikke
hvad der er deres opgave ? hvad de er VALGT til ?

Hvad er det der gør at disse DCU tillidsrepræsentanter IKKE tør stå
offentligt
frem med deres EGEN mening ?

Hvad er det der gør at disse "Tillidsrepræsentanter" ikke vil gå i
dialog med deres egne medlemmer som har valgt dem ?

Hvad er det der gør at disse ca. 80 "voksne" danske mænd og kvinder
accepterer at få MUNDKURV på ?

EEN kredsformand Tage Hvam forsøgte at stå frem EEN GANG med et
selvstændigt
indlæg i debatten ?
Også han,Tage Hvam, er faldet til patten og er ved st skide i bukserne
når formanden er tilstede. HAN tør heller ikke mere sige sin mening
offentligt eller gå i dialog med sine egne medlemmer.

HVORFOR ER DET MESTE AF 1.KREDS BESTYRELSE SKREDET ?

Hilsen
verner

Fra : Bufas

Dato : 06-02-05 22:29

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

<Lader det vigtigste stå>

Jamen Verner, der er _kun_ én stensikker metode:

Stil op, bliv valgt og find ud af det.

Eller er du så stor en kujon, at du er bange for at blive formandens
leflende "voksne" medløber, fordi du så kommer til at stå til ansvar for
dine handlinger og udgydelser? Hva' do?

Tihi!

Bufas

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 07-02-05 00:08

"Bufas" <Bufas@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller er du så stor en kujon, at du er bange for at blive formandens
> leflende "voksne" medløber, fordi du så kommer til at stå til ansvar for

Det var da en frygtelig tanke.
En forening, der vil have ham som medlem af de styrende organer, er slet
ikke noget for mig.

Det er jo rystende tænkning.

/Flemming U

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bufas

Dato : 07-02-05 19:41

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da en frygtelig tanke.
> En forening, der vil have ham som medlem af de styrende organer, er slet
> ikke noget for mig.

Det har du helt ret i, men hvorom alting er, så er det den eneste måde,
hvorpå han kan få svar på hans spørgsmål.

> Det er jo rystende tænkning.

Rolig nu!
Det er totalt usandsynligt, og jeg tror Danmark får mennesker på Mars, før
han i rette forum tager ansvar for egne udgydelser og handlinger.
Det er altid lettere at stå på sidelinien og kritisere, hvad andre forsøger
at udrette med større eller mindre held, og det er vel også legalt nok, men
hvis man ikke har andet at sætte i stedet for, eller løsningsforslag i det
hele taget, har jeg svært ved at se formålet.

Det er jo ikke fordi han mener, der foregår så forfærdentligt meget positivt
i DCU. Det er ihvertfald ikke noget, han er stoppet op ved og har ment, at
andre kunne have interesse i at vide.

Så missionen er vel kun notorisk brok.

Hilsen
Bufas

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 07-02-05 20:55

> [...]
positivt
> i DCU. Det er ihvertfald ikke noget, han er stoppet op ved og har ment, at

Så kan du godt spænde snublekysen Bufas - for lige pludseligt får du Verner
på nakken. Vent....

:)

/Flemming

Fra : verner

Dato : 07-02-05 21:26

> [...]

> Det er totalt usandsynligt, og jeg tror Danmark får mennesker på Mars, før
> han i rette forum tager ansvar for egne udgydelser og handlinger.

Hvad er rette forum for dig ! En privat telefonsamtale med formanden !
SÅ ingen andre hører formandens svar. Han er så skroget at han ikke tør stå
offentlig frem i debatten
eller i nyhedsgruppen her, offentligt UDEN censur ? Han gemmer sig bag sin
CENSURMESTER som
DCUs ØVRIGE 80 TILLIDSREPRÆSENTANTER er det det du så godt kan lide Bufas ?
Jeg tror Danmark får en mand på Mars
før du forstår forskellen.

> Det er altid lettere at stå på sidelinien og kritisere,

Jeg står ikke på nogen sidelinie. Jeg har skrevet indlæg i DCUs
bestyrelses
DEBATFORUM, men er blevet CENSURERET.
Denne nyhedsgruppe med mine indlæg er MIDT ude i det OFFENTLIGE rum, UDEN
censur ?
mon din hjerne kan fatte det?
Men DCUs formand og hans 80 tillidsrepræsentanter gemmer sig bag DERES
CENSURMESTER.
DET er lige dig ikke Bufas?

hvad andre forsøger
> at udrette med større eller mindre held,

Tænker du her på CENSUR ? KNÆGTELSE af YTRINGSFRIHEDEN ? MENINGSTYRANI ?
SKJULE HVAD DER FOREGÅR I DCU ? TILDELE SIG SELV FRYNSEGODER ?
HOLDE DAGSORDNER OG REFERATER HEMMELIGE ? GØRE SIG AFHÆNGIG AF
BRANCHENS REKLAMEPENGE ?
eller hvad PRÆCIS er det du tænker på Bufas sig frem min gosse !

og det er vel også legalt nok, men
> hvis man ikke har andet at sætte i stedet for, eller løsningsforslag i det
> hele taget, har jeg svært ved at se formålet.

Prøv at læse mine forslag til ny organisation for DCU ? Mit forslag til
urafstemninger i DCU !
Mit forslag til at nedlægge FESTUDVALGENE i Kredsene ! Med MEGET mere.
Men så er problemstillingerne jo ikke til at overskue for dig vel Bufas ?

> Det er jo ikke fordi han mener, der foregår så forfærdentligt meget
> positivt i DCU.

Vrøvl, det er bare IKKE det jeg skriver om. Jeg er ikke rygklapper som dig.

Det er ihvertfald ikke noget, han er stoppet op ved og har ment, at
> andre kunne have interesse i at vide.

DEN opgave kunne DU jo påtage dig ? eller skal du så præstere noget !

> Så missionen er vel kun notorisk brok.

Nej for det meste en beskrivelse af VIRKELIGHEDEN og noget kritik.

> Hilsen
> Bufas

Hilsen
verner

Fra : Bufas

Dato : 09-02-05 00:53

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er rette forum for dig !

Det rette forum for folk, som er _så_ utilfredse med ledelsen af en
organisation, som du er, er _i_ organisationen, hvor man så prøver indefra
at ændre på tingenes tilstand, i en retning som er tålelig for dem.
Men jeg har forstået, at du _ikke_ er medlem af selvsamme organisation, som
du er så utilfreds med, så det betyder vel, at du forventer, at _andre_ skal
forme en organisation efter dine anvisninger, som du så kan melde dig ind i,
når du mener, den er tilpasset dine ønsker.

> [...]
> censur ?
> mon din hjerne kan fatte det?
> Men DCUs formand og hans 80 tillidsrepræsentanter gemmer sig bag DERES

_Det_ er netop sidelinien, som du her beskriver:
DCU's debatforum.
Denne nyhedsgruppe.
Hvor mange beslutninger, tror du, bliver taget i disse fora, som kan ændre
tingene til det bedre for dig og dine meningsfælder?
Jeg medgiver gerne, at man ved _almindelig_ debatform kan få nogle folk i
tale og evt. ad den vej _påvirke_ nogle holdninger og beslutninger, men
indtil nu har du ikke bevist, at du behersker en debatform, som rummer disse
muligheder.

> DET er lige dig ikke Bufas?

Hvad i mit indlæg foranlediger at du kan udlede dette?

> [...]
> BRANCHENS REKLAMEPENGE ?
> eller hvad PRÆCIS er det du tænker på Bufas sig frem min gosse !

Jeg tænkte nu ikke på noget specielt, hvilket også fremgik af mit indlæg, så
du behøver _ikke_ at tillægge mig meninger, som du ikke har noget belæg for
at vide om jeg har.
_Alle_ disse påstande, er det noget du kan føre bevis for, eller er det bare
_din_ holdning?

> [...]
> Mit forslag til at nedlægge FESTUDVALGENE i Kredsene ! Med MEGET mere.
> Men så er problemstillingerne jo ikke til at overskue for dig vel Bufas ?

_Hvor_ har du fremsat disse forslag?
I dette og andre fora i sædvanlig "familiær" omgangstone, eller på rette
sted for behandling og evt. vedtagelse.
Jeg tror, jeg kender svaret, da enhver forening eller organisation med
respekt for sig selv, vil afvise forslag fra ikke medlemmer, som håber, at
organisationen vil behandle og vedtage disse forslag, så organisationen kan
tilpasses disse ikke medlemmer, _før_ de melder sig ind.
Det forekommer mig meget naivt.

> Vrøvl, det er bare IKKE det jeg skriver om.

Og hvorfor er det så ikke det?

> Jeg er ikke rygklapper som dig.

Hvad kender du til mig, som overbevist dig om, at jeg er rygklapper?

> DEN opgave kunne DU jo påtage dig ? eller skal du så præstere noget !

Du har absolut _ingen_ forudsætninger for at vide eller vurdere, hvad jeg
kan præstere, medens du jo gentagne gange har bevist, hvad du kan præstere
og især _ikke_ kan præstere: Du er en sand mester i en debatform, som
fjerner focus fra dine problemstillinger, holdninger og indhold i dine
indlæg, og flytte samme focus til din person og debatform.
Jeg kunne da godt forestille mig, at der er folk, der er ligeså utilfredse
med DCU, som du er, men som ikke ønsker at deltage i _dine_ debatter og evt.
bakke op omkring dine holdninger, da de ikke vil slås i hartkorn med din
rabiate og helt (for dem) uacceptable debatform. Det skulle såmænd ikke
undre mig, men du ignorerer fuldstændig ethvert forsøg på at kalde din debat
ned på jorden, samtidig med at du opfordrer folk, som _ikke_ sympatiserer
med din debatform til at springe dine indlæg over.
Helt ærligt: Hvor mange tror du så, der er tilbage til at tage dine indlæg
alvorligt eller endog bare læse dem?

> Nej for det meste en beskrivelse af VIRKELIGHEDEN og noget kritik.

Det er en beskrivelse af virkeligheden, som _du_ ønsker at se den, og
formaster man sig til at kommentere dine indlæg, uden i øvrigt at udtale sig
om man er enig eller ej, kommer du med udtalelser som:
"DET er lige dig ikke"
"Men så er problemstillingerne jo ikke til at overskue for dig vel"
"Jeg er ikke rygklapper som dig"
"eller skal du så præstere noget !"

Uden i øvrigt, ud fra tidligere indlæg eller andet, at have belæg for disse
udtalelser.

Hilsen
Bufas.

Fra : verner

Dato : 09-02-05 12:56

Hej Bufas
Først tak for et sobert indlæg som ikke er nedladende og UDELUKKENDE går på
min person, selvom du
IKKE behandler emnet !! Loyalitet fra DCUs bestyrelses side !
vil jeg forsøge at besvare dit indlæg så godt og sobert som jeg nu formår.

> Det rette forum for folk, som er _så_ utilfredse med ledelsen af en
> organisation, som du er, er _i_ organisationen, hvor man så prøver indefra
> at ændre på tingenes tilstand, i en retning som er tålelig for dem.

Her er jeg dybt uenig med dig. Jeg skal beskrive for dig hvorfor jeg er
uenig.
Før det første er det næsten umuligt at blive valgt ind i DCU logeagtige
bestyrelse
hvis du ikke HAR ydet meget i et festudvalg ude i en kreds!
For det andet kan du ikke komme til orde i DCU hvis du er uenig med
formanden.
Censur af al kritik er dagsordenen! I MEDLEMSBLADET og på DCUs EGEN
debatside.
Eks. lige nu er det forbudt i DCU at ytrer sig om
campingpas overhovedet ALT vedr, emnet bliver censureret væk og
informationen er direkte
respektløs over for medlemmerne ! INGEN dialog med medlemmer ! Ingen svar på
skriftlige henvendelser pr.E-mail eller brev. 80 tillidsrepræsentanter har
fået mundkurv på !
Lukkethed er devisen. Eks. NUL information om DCUs VIGTIGSTE møde, EET møde
en dag hvert andet år,
Repræsentantskabsmøde ! og MEGET mere. Bufas det er DET miljø som er
VIRKELIGHEDEN
og hvor du mener man skal føre sig frem ! Jeg er dybt uenig for INGEN som
formanden og det
sidende Forretningsudvalg ikke vil have ind kommer ind. Hvorfor tror du at
Landsformanden er så skide
ræd for at der indføres urafstemninger til DCU bestyrelse ? det er FOR
demokratisk og så har medlemmerne
pludselig fået indflydelse. Hele DCU bestyrelses taktik er LUKKETHED og
HEMMELIGHOLDELSE
derfor er din vej IKKE anvendelig Bufas. Derfor har jeg valgt OFFENTLIGE
fora UDEN censur til at få
folks øjne op for hvad der foregår i DCU bag lukkede døre. På min måde
påvirker du MEGET mere
holdninger og beslutninger. Denne proces er meget mere effektiv en du og
DCUs bestyrelse tror. Ulempen er at det
går lidt langsomt, men holdningspåvirkningen finder sted HVER dag.

> Men jeg har forstået, at du _ikke_ er medlem af selvsamme organisation,

Rigtigt, jeg vil ikke, som så mange andre, være til grin for mine egne
penge.

som
> du er så utilfreds med, så det betyder vel, at du forventer, at _andre_
> skal forme en organisation efter dine anvisninger,

Her drager DU en forkert konklusion. Jeg giver ikke anvisninger, men åbner
KUN folks øjne
for hvad der foregår i DCU i VIRKELIGHEDEN så må folk selv vurdere og tage
konsekvensen af deres vurderinger ! Hvis alle som er utilfreds med DCU gør
som jeg
melder sig ud, så har vi et nyt demokratisk levedygtigt DCU, som ikke er i
lommen på brancheforeningen,
i løbet af få måneder. Det er rigtigt at jeg giver FORSLAG til ændringer,
men at hævde at jeg påtvinger
andre til at tilpasse sig mine ønske er ikke rigtigt.

som du så kan melde dig ind i,
> når du mener, den er tilpasset dine ønsker.

Forkert, jeg melder mig ind igen når DCU har fået et NYT forretningsudvalg.

> [...]
> Hvor mange beslutninger, tror du, bliver taget i disse fora, som kan ændre
> tingene til det bedre for dig og dine meningsfælder?

Det skal jeg fortælle dig. Jeg tror at holdningspåvirkningen er MEGET større
her
OFFENTLIGT .
MEGET bedre end din forslåede løsning som reelt er:

1) EEN aften hvert ANDET år til et kredsmøde ! (Hvis den siddende bestyrelse
overhovedet giver dig lov til at ytre dig ... INDEN der skal ÆDES !

2) INGEN dialog med medlemmerne, hvordan harmonerer det med din løsning
Bufas?

3) Censur af al kritik i FAGBLADET ! censur af AL kritik i DCUs "DEBATFORUM"
!
Hvordan harmonerer DET med din løsning Bufas?

4) Ja du kender resten af min smøre )

> Jeg medgiver gerne, at man ved _almindelig_ debatform kan få nogle folk i
> tale og evt. ad den vej _påvirke_ nogle holdninger og beslutninger,

Her er jeg HELT enig med dig.

men
> indtil nu har du ikke bevist, at du behersker en debatform, som rummer
> disse muligheder.

Hvor ved du det fra ? kan du gå ind i folks hjerner og se hvad de mener og
tænker og gør i fremtiden?
Jeg har skabt debat ude på campingpladserne hvor campisterne er. Prøv at
spørge folk ude omkring
om de ved hvem ver er ) det kan godt være at ikke alle er enige med mig,
MEN de kender problemstillingerne
og mange har selv været udsat for censur med mere.

> Jeg tænkte nu ikke på noget specielt, hvilket også fremgik af mit indlæg,

Joe du gør, Du tænker på at min form og metoder er forkerte ikke? DEN
er ikke den samme som din ! Er det ikke det som er dit budskab?

> du behøver _ikke_ at tillægge mig meninger, som du ikke har noget belæg
> for at vide om jeg har.
> _Alle_ disse påstande, er det noget du kan føre bevis for, eller er det
> bare _din_ holdning?

Var der ikke noget om en mand på Mars ? eller har du allerede glemt det
udsagn?

> _Hvor_ har du fremsat disse forslag?

I mine debatindlæg !

> Jeg tror, jeg kender svaret, da enhver forening eller organisation med
> respekt for sig selv, vil afvise forslag fra ikke medlemmer,

Her er noget du totalt har misforstået Bufas. Prøv at spørge BTN, som
indledningsvis ALLE var DCU-medlemmer, om DCUs BESTYRELSE gad høre på deres
forslag DENGANG?
Eller læs på Carsten Stages hjemmeside hvad der skete da medlemmer begyndte
at blive
CENSURERET af DCUs Forretningsudvalg når de stillede forslag! Hvem tror du
lytter til hvem NÅR kontigentpengene
ER betalt!
Så dit forslag er uanvendeligt.

> Hvad kender du til mig, som overbevist dig om, at jeg er rygklapper?

Fordi du accepterer og forsvarer pampermetoderne i DCU !
Du opfordrer ligefrem mig og andre til at affinde os med DCUs metoder !

> Du har absolut _ingen_ forudsætninger for at vide eller vurdere, hvad jeg
> kan præstere,

Jo da for søren, PRÆCIS samme grundlag som DU vurderer mig på?
Jeg kan se og vurdere dine indlæg ! Dine meninger og holdninger
i disse indlæg ! så kan vi diskutere om grundlaget er solidt nok, det mener
jeg nu nok de er, indtil du har overbevist mig om noget andet.

medens du jo gentagne gange har bevist, hvad du kan præstere
> og især _ikke_ kan præstere:

Ja du kan naturligvis vurdere mig på SAMME præmisser som jeg vurderer dig
))

Du er en sand mester i en debatform, som
> fjerner focus fra dine problemstillinger, holdninger og indhold i dine
> indlæg,

Det lyder jo ikke godt , det er jo netop min mening ikke at gøre dette !
men jeg er heller ikke enig med dig. Jeg får mange til at tage stilling
eller ihvertilfælde
tænke over problemstillingerne.

og flytte samme focus til din person og debatform.

Uenig det er HYLERNE som flytter focus på min person og debatform!
Nøjagtigt ligesom MEGET af dit indlæg går på min person og debatform
OG IKKE PÅ INDHOLDET !

Jeg skriver jo ikke indlæg om min person !
JEG SKRIVER HELLER IKKE INDLÆG OM DIN PERSON !

> Jeg kunne da godt forestille mig, at der er folk, der er ligeså utilfredse
> med DCU, som du er,

Det er jeg HELT sikker på der er. De er også enige i mine synspunkter
DERFOR har de ikke ARGUMENTER imod mine indlæg!
Man diskuterer ikke med folk som man er 100% enige med vel?

men som ikke ønsker at deltage i _dine_ debatter og evt.
> bakke op omkring dine holdninger,

Du ved da ikke om folk bakker mine holdninger op ude i landet ? NU gætter
du.

da de ikke vil slås i hartkorn med din
> rabiate og helt (for dem) uacceptable debatform.

Hvad får dig til at konkludere det ? At jeg giver HYLERNE tilbage af SAMME
skuffe
som de BEGYNDER med overfor mig ? eller er det DETTE svar til dig NU du
mener?
Du må lige begrunde dine urigtige beskyldninger.

Det skulle såmænd ikke
> undre mig, men du ignorerer fuldstændig ethvert forsøg på at kalde din
> debat ned på jorden,

Det har du fuldstændigt misforstået. Jeg opfordrer til at PERSON-svinerierne
stopper og lade EMNET være indholdet i indlæggene !

samtidig med at du opfordrer folk, som _ikke_ sympatiserer
> med din debatform til at springe dine indlæg over.

Det er også en fejlfortolkning. Jeg opfordrer folk, som ikke kan lide min
person og form og som IKKE ønsker at læse mine indlæg, at springe dem over
!
Der er forskel Bufas.
DET skridt overgår simpelthen deres hjerners formåen så de må have et
godt råd med på vejen. Selvom de er HYLERE som ikke ønsker at diskutere
emnet
kan man jo godt hjælpedem med et godt råd ikke ? )

> Helt ærligt: Hvor mange tror du så, der er tilbage til at tage dine indlæg
> alvorligt eller endog bare læse dem?

Helt ærligt tror jeg at rigtig mange læser mine indlæg (DET er mit formål
med at skrive),
ja selv HYLERNE læser mine indlæg selvom de siger, hver gang de har
muligheden ikke at gøre sig selv helt til grin,
at de ikke læser mine indlæg.

Hvorvidt folk tager mine indlæg alvorlige er jo op til dem selv ! vi lever
jo i et demokratisk
land !

> Det er en beskrivelse af virkeligheden, som _du_ ønsker at se den,

Her tager du MEGET fejl. Jeg beskriver KUN om virkeligheden og FAKTs i
DCU, jeg
digter ikke. Hvis en kan modbevise mine udsagn ændrer jeg straks
holdning til problemet.

og
> formaster man sig til at kommentere dine indlæg, uden i øvrigt at udtale
> sig om man er enig eller ej, kommer du med udtalelser som:
> "DET er lige dig ikke"

Ja hvis man er NEDLADENDE får man tilbage af samme mønt ! det er jo
så DENNE debatørs form, ligesom din form er at få folk til Mars ikke Bufas?
Men når DU debattere på denne facon så er det måske i orden eller hyr?

Du har i dette indlæg overhovedet ikke taget stilling til EMNET ! eller
kommet
med ARGUMENTER til EMNET imod mine UDSAGN om EMNET !

Så vi to kunne få meget tid med at debattere DIN form og sammenligning med
Mars,
men det gider jeg bare ikke Bufas, HVIS du har argumenter om EMNET
diskuterer jeg meget
gerne med dig på ARGUMENTER om emnet, men min person gider jeg ikke
debattere.

> Hilsen
> Bufas.

Hilsen
verner

Fra : Bufas

Dato : 10-02-05 02:26

> [...]

> diskuterer jeg meget
> gerne med dig på ARGUMENTER om emnet, men min person gider jeg ikke

Jeg kan godt forstå du ikke gider, for du evner det ikke.
Bevis for mig og andre, at DCU's bestyrelse gør noget forkert i henhold til
unionens love, regler og vedtægter, så er der noget seriøst at tage stilling
til.
Bevis for mig og andre, hvilke frynsegoder, bestyrelsesmedlemmerne tildeler
sig selv. Hvad du tror eller mener, de tildeler sig selv, er uinteressant.
Bevis for mig og andre, hvor der står, at bestyrelsesmedlemmerne i DCU skal
gå i dialog med de medlemmer, der har valgt dem (ved de hvem det er)?
Bevis for mig og andre, hvor og hvornår landsformanden er blevet forelagt et
forslag til urafstemninger i DCU på rette tid og sted.
Var det nok til dit emne, eller er det for ansvarsfuldt og værd at flygte
fra?

Hilsen
Bufas.

Fra : verner

Dato : 10-02-05 13:35

"Bufas" <Bufas@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Så faldt masken hva Bufas ? Så er vi nedladende,ubehøvlet og bedrevidende
igen !
Har vi ikke set den model før ? med ANDRE nick ?
Du har kun skrevet 4 indlæg, men du er åbenbart MEGET inde i hvad der
foregår:
hehehehehhh så ved vi ligesom hvilken type du er ))

Men Bufas nu skal jeg svare dig i SAMME ånd og tone som du svarer mig, og
jeg vil samtidigt skære det så meget ud i pap for dig så dit
begavelsesniveau har en
mulighed for at forstå det ! Måske ikke det hele, men så må du lære det du
ikke
forstår udenad, eller bare skrive det ned, bare et godt råd.

> Jeg kan godt forstå du ikke gider, for du evner det ikke.

Ja, når du løber tør for argumenter bliver du svinsk og nedladende, og så
begynder
du at stille spørgsmål fordi du ikke har nogen modargumenter.
Min person er fuldstændig uinteressant i denne sammenhæng, det er udsagn og
argumenter der tæller, prøv at anstrenge dig med at forstå dette ! eller få
lidt
nødvendigt hjælp.

> Bevis for mig og andre,

Jeg behøver ikke at bevise noget som helst, enhvert normalbegavet person
kan
ved selvsyn afprøve alle mine påstande. Her kan jeg godt se at du har et
problem,
men kan du ikke få nogen til at hjælpe dig med at afprøve mine udsagn?

at DCU's bestyrelse gør noget forkert i henhold til
> unionens love, regler og vedtægter, så er der noget seriøst at tage
> stilling til.

HVEM PÅSTÅR DET ? nu er du DIGTER igen. Du fatter jo ikke det jeg skriver
om?

Her er det så lige jeg kommer i tvivl om du SPILLER ubegavet !

Der står ikke i DCUs love og Vedtægter at det er FORBUDT ELLER TILLADT at
:

-CENSURERE medlemmerne ! Bevis ! Prøv DU at skrive et indlæg I DCUs
EGET "debatforum" om campingpas ! Dette indlæg bliver CENSURERET væk !
Det er for NORMALE mennesker i Danmark....CENSUR, KNÆGTELSE af
YTRINGSFRIHEDEN og MENINGSTYRANI ! Der står IKKE i DCUs Love
og Vedtægter at dette er FORBUDT !
Der står heller ikke i DCUs Love og Vedtægter, at de valgte
TILLIDSREPRÆSENTANTER
ikke skal gå i dialog med medlemmerne !
Der står heller IKKE i DCUs Love og Vedtægter at DAGSORDENER og REFERATER
i DCUs er HEMMELIGE for medlemmerne!
Der står heller IKKE at DCUs regnskaber er HEMMELIGE for medlemmerne!

Jeg tror simpelthen ikke du fatter betydningen af overstående.
Jo hvis du havde været bosat øst for jerntæppet så måske.
DU kan PERSONLIGT
efterprøve om DU kan fremskaffe Dagsordenen til førstkommende
Repræsentantskabsmøde her i februar 2005?
Du kan selv prøve om DU kan fremvise Referater af Repræsentantskabsmøder?
Du kan selv afprøve om DU kan komme i dialog med Tillidsrepræsentanter ?
Du kan SELV afprøve om DU kan få et indlæg igennem DCUs CENSUR vedr.
campingpas !
Ja læs mine indlæg og konstater selv virkeligheden på din egen krop.
Så kan du ved SELVsyn konstatere ! Hvad virkeligheden er i DCU . Og prøv så
at forholde dig til den.

> Bevis for mig og andre, hvilke frynsegoder, bestyrelsesmedlemmerne
> tildeler sig selv.

Det er der ingen der kan for FRYNS,DIÆTER, LØN m.m. til Bestyrelsen ER
HEMMELIGE.
Det er Bestyrelsen SELV der tildeler bestyrelsen ovennævnte ting UDEN at DU
som medlem
kan kontrollere i hvis lommer kontigentpengene havner! Forstår du
betydningen af dette?

Hvad du tror eller mener, de tildeler sig selv, er uinteressant.

Enig, men medlemmer finder det nok interessant hvis lommer deres
kontigentpenge
havner i ? Men det fatter du nok heller ikke betydningen af.

> Bevis for mig og andre, hvor der står, at bestyrelsesmedlemmerne i DCU
> skal gå i dialog med de medlemmer, der har valgt dem (ved de hvem det er)?

Her er det så igen jeg bliver i tvivl on du SPILLER ubegavet ? Dit spørgsmål
er ikke
engang et svar værdigt.

> Bevis for mig og andre, hvor og hvornår landsformanden er blevet forelagt
> et forslag til urafstemninger i DCU på rette tid og sted.

Igen fatter du ikke hvad jeg skriver om . Du digter som sædvanligt.
Jeg skriver om, at MEDLEMMERNE kan kontrollere på DAGSORDENEN
til DCUs møder, om DERES indsendte forslag bliver behandlet af
tillidsrepræsentanterne !
Kan du se eller overhovedet fatte forskellen?

> Var det nok til dit emne, eller er det for ansvarsfuldt og værd at flygte
> fra?

Prøv af forhold dig til det jeg skriver og ikke det DU TROR jeg skriver!
Forstår du ikke EMNET så søg hjælp hos nogen som forstår det, INDEN
du begynder at svare på noget som du ikke helt har forstået.

> Hilsen
> Bufas.

Hilsen
verner

Fra : Bufas

Dato : 13-02-05 02:03

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Har vi ikke set den model før ? med ANDRE nick ?

Jeg ved ikke, hvad du har set, men det er i hvert fald ikke lyset.

> Du har kun skrevet 4 indlæg, men du er åbenbart MEGET inde i hvad der
> foregår:

Det gør såmænd ikke noget, at man undersøger, hvad og hvem, man har med at
gøre, _før_ man begynder at smide påstande rundt i æteren. Det kunne jo
være, der var nogen, der afkrævede beviser. Men sådant nyfigent fifleri er
jo aldeles ikke slået igennem på din egn, vel?

> hehehehehhh så ved vi ligesom hvilken type du er ))

Det irriterer dig lissom, ikke?

Du, af alle, burde vide, at dit spørgsmål i emnet, som du formulerer det,
ikke kan besvares, da du jo mener, der er lukkethed omkring DCU.

Hvis du derimod havde spurgt, hvad tillidsrepræsentanterne _skal eller bør_
være loyale overfor, kan jeg da, efter bedste evne, give dig et par idéer,
som jo nok ikke vil falde i god jord hos dig, men hvorom alting er, mener
jeg, at tillidsrepræsentanterne i DCU (og i øvrigt alle andre unioner) skal
være loyale overfor unionens regler, love og vedtægter og varetage og
beskytte unionens interesser.

Hvis unionens bestyrelse(r) mener, at det gøres bedst ved:

- At bibeholde den siddende hovedbestyrelse, forretningsudvalg og
landsformand
- At landsformand og 80 tillidsrepræsentanter gemmer sig bag cencurmesteren
- At gøre sig afhængig af branceforeningens reklamepenge
- At cencurere medlemmer og andre debattører i eget debatforum
- At knægte ytringsfriheden
- Meningstyrani
- Ikke at gå i dialog med medlemmer og andre i offentligt rum
- Ikke at gå i dialog med medlemmerne i eget debatforum og medlemsblad
- At holde dagsordener og referater hemmelige for medlemmer og andre
- Ikke at oplyse om fryns, løn, diæter
- At bibeholde festudvalgene i kredsene
- At give tillidsrepræsentanterne mundkurv på
- At gøre det næsten umuligt at blive valgt ind i DCU's bestyrelse
- At holde enhver, som forretningsudvalg og formand ikke vil have ind, væk
fra bestyrelsen
- Lukkethed
- Eet repræsentantskabsmøde og/eller kredsmøde hvert andet år
- Modstand mod urafstemninger
- At undgå for meget demokrati
- At undgå at medlemmerne får indflydelse
- Ikke at optage forslag stillet i offentligt debatforum, og kun der, til
behandling
- Indførelse af nyt campingpas
- Osv., osv., osv......

Kan _du_ ikke gøre noget som helst ved det her på usenet?
Intet som helst.
Og hvorfor mener jeg så det?
Jo! Fordi du, pga. din adfærd, har forpasset enhver mulighed for at blive
taget alvorligt og har brændt alle broer bag dig.
Så snart du møder den mindste modstand, eller der stilles spørgsmål ved dine
postulater, er du færdig med at debattere - så vil du bare diskutere og
skændes.
Jeg må dog erkende, at hvis alt ovenstående står til troende, og 130.000
medlemmer af DCU har den samme oplevelse af unionen, fatter jeg ikke, at DCU
stadig eksisterer og i den tid jeg har været medlem har øget medlemsskaren
med ca. 40.000 - 50.000 medlemmer.

Det eneste du kan gøre er at følge de demokratiske spilleregler med alt,
hvad det indebærer. Men det skal næppe foregå i usenets regi.

> Ja, når du løber tør for argumenter bliver du svinsk og nedladende, og så
> begynder du at stille spørgsmål fordi du ikke har nogen modargumenter.

Der er ikke noget svinsk eller nedladende ved at stille spørgsmål til dine
postande, det kaldes debat, Verner.

> Min person er fuldstændig uinteressant i denne sammenhæng, det er udsagn
> og
> argumenter der tæller, prøv at anstrenge dig med at forstå dette ! eller
> få lidt nødvendigt hjælp.

Din person er uinteressant i _enhver_ sammenhæng.

> [...]
> kan ved selvsyn afprøve alle mine påstande. Her kan jeg godt se at du har
> et problem, men kan du ikke få nogen til at hjælpe dig med at afprøve

Du indrømmer jo, at det er påstande. I og med at du gør det, er der vel ikke
nogen sandhed i det, før _du_ har bevist, at de er sande.
Det er jo ikke min opgave at bevise dine påstande.

> HVEM PÅSTÅR DET ? nu er du DIGTER igen. Du fatter jo ikke det jeg skriver
> om?

Jeg er ikke i tvivl om, hvem der ikke forstår hvad her. Læs: "Så er der
noget seriøst at tage stilling til".
Underforstået at alle dine andre råberier og påstande er uinteressante, så
længe du ikke vil eller kan bevise dem, men havde du noget omkring
uregelmæssigheder i administrationen, var det sikkert værd at høre på.

> Der står ikke i DCUs love og Vedtægter at det er FORBUDT ELLER TILLADT
> at -CENSURERE medlemmerne! Bevis ! Prøv DU at skrive et indlæg I DCUs
> EGET "debatforum" om campingpas!

Det var dælme et bevis, der vil noget. Hvis et uge- eller dagblad ikke vil
optage et læserbrev i egen avis, så er det cencur.
Er der nogen bestemt grund til, at dine skriblerier efterhånden kun modtages
umodereret i dette forum?

> [...]
> Det er Bestyrelsen SELV der tildeler bestyrelsen ovennævnte ting UDEN at
> DU som medlem kan kontrollere i hvis lommer kontigentpengene havner!

Tror du også de er hemmelige for revisionen, Verner?
Du insunierer her lemfældig omgang med unionens midler af DCU's bestyrelse
uden at have det mindste bevis på det.
Vil du også påstå, at revisionen ser igennem fingre med, at der foregår
uregelmæssigheder?
Forstår _du_ betydningen af dette?

> Enig, men medlemmer finder det nok interessant hvis lommer deres
> kontigentpenge
> havner i ? Men det fatter du nok heller ikke betydningen af.

Hvad medlemmer finder interessant behøver de vel ikke at have _dig_, af
alle, til at fortælle dem.
De medlemmer, som finder det interessant, har vel undersøgt sagen, og har
svaret ikke opfyldt deres forventninger, har de vel handlet ud fra det.

> Her er det så igen jeg bliver i tvivl on du SPILLER ubegavet ? Dit
> spørgsmål er ikke engang et svar værdigt.

Det var ikke et spørgsmål, Verner, men et krav om at stille bevis for din
påstand om, at bestyrelsesmedlemmer _skal_ stå til rådighed for debat med
medlemmer i offentlige fora. Men som vanligt forbliver det kun en påstand.

> [...]
> Jeg skriver om, at MEDLEMMERNE kan kontrollere på DAGSORDENEN
> til DCUs møder, om DERES indsendte forslag bliver behandlet af

Men så er det det, du skal skrive og ikke:
>Citat<
Hvorfor tror du at Landsformanden er så skide ræd for at der indføres
urafstemninger til DCU's bestyrelse?
>Citat slut<
Det må jo betyde, at landsformanden på et eller andet sted og tidspunkt er
blevet forelagt et sådant forslag og har skaffet nok stemmer til at
nedstemme det.
Det var ud fra _det_ postulat at jeg afkrævede dig et bevis, så jeg ved ikke
rigtigt, hvem der ævler mest her, eller der er en, der ikke kan huske, hvad
han skriver.
Hvis du henviser til dit eget forslag desangående her på usenet, er der vel
kun latter tilovers for sådanne tiltag.

Ergo: Heller intet bevis her.

> Prøv af forhold dig til det jeg skriver og ikke det DU TROR jeg skriver!
> Forstår du ikke EMNET så søg hjælp hos nogen som forstår det, INDEN
> du begynder at svare på noget som du ikke helt har forstået.

Det kunne jo også være at formuleringsevnen lader noget tilbage at ønske.

Hilsen
Bufas.

Fra : Michael

Dato : 13-02-05 06:42

On Sun, 13 Feb 2005 02:03:05 +0100, "Bufas" <Bufas@invalid.dk> wrote:
--------------------------------- snip---------------------------
> [...]
>Hvis unionens bestyrelse(r) mener, at det gøres bedst ved:
>
>- At bibeholde den siddende hovedbestyrelse, forretningsudvalg og
---------------------------- snip -------------------------------
så længe i bliver ved med at besvare verners breve slipper vi ikke for
ham!! Lad for pokker stodderen skrive med sig selv, så bliver han
såmen nok snart træt af det så vi slipper for hans brok!!

Fra : verner

Dato : 13-02-05 14:49

Michael få en voksen til at vise dig hvordan DU kan springe tråde/emner
over som du ikke kan lide ! Det er ikke så vanskeligt som du tror, jeg er
overbevist om at selv du kanl ære det !..... i løbet af nogle uger.

Hilsen
verner

Fra : Bufas

Dato : 13-02-05 18:26

> [...]

> ham!! Lad for pokker stodderen skrive med sig selv, så bliver han
> såmen nok snart træt af det så vi slipper for hans brok!!

Du mener altså, at du er kompetent til at bestemme, hvad der skal og bør
menes, skrives og med hvem det gøres, her på det offentlige usenet.

Det er et stort ansvar, du har taget på dine skuldre.

Hilsen
Bufas.

Fra : verner

Dato : 13-02-05 16:15

> Jeg ved ikke, hvad du har set, men det er i hvert fald ikke lyset.

Så bliver du svinsk igen når du hører sandheden, hva do?

> Det gør såmænd ikke noget, at man undersøger, hvad og hvem, man har med at
> gøre,

Netop det er præcis det jeg konstaterer ovenover, og så bliver du svinsk.

_før_ man begynder at smide påstande rundt i æteren. Det kunne jo
> være, der var nogen, der afkrævede beviser. Men sådant nyfigent fifleri er
> jo aldeles ikke slået igennem på din egn, vel?

Jo da jeg går meget ind for beviser. Men når beviset er så åbenlyst for
ethvert
normalbegavet menneske så er det ikke beviset man er ude efter.
ETHVERT normalbegavet menneske kan konstatere et DCUs

-CENSURERER sine medlemmer!
-at dagsordener og referater er HEMMELIGE !
-at DCUs regnskaber er HEMMELIGE !
-at DCUs tillidsrepræsentanter ikke vil i dialog med medlemmerne!

OG MEGET MERE HVAD JEG HAR SKREVET OM !

Det er så åbenbart af selv DU burde kunne se det, og DU er endda medlem
heheheh

> Det irriterer dig lissom, ikke?

Nej for søren, vi er alle sammen forskellige, og du hører til en bestemt
gruppe
og det er der ikke noget forkert i.

> Du, af alle, burde vide, at dit spørgsmål i emnet, som du formulerer det,
> ikke kan besvares, da du jo mener, der er lukkethed omkring DCU.

NETOP! endnu et bevis på at mit udsagn er rigtigt !

> Hvis du derimod havde spurgt, hvad tillidsrepræsentanterne _skal eller
> bør_ være loyale overfor, kan jeg da, efter bedste evne, give dig et par
> idéer,

Helt ærligt så gik jeg ud fra at enhver ved, at en tillidsrepræsentant er
forbindelses-
ledet mellem ledelsen og medlemmet det er jo derfor du vælger
tillidsrepræsentanter!
DET ER SGU DA LOGIK !
DET er logik for alle. Og så begriber din hjerne ikke, at når
tillidsrepræsentanten ikke vil i
dialog med medlemmet så ligger loyaliteten et andet sted ! Det er sgu logik
for burhøns.

> [...]
> jeg, at tillidsrepræsentanterne i DCU (og i øvrigt alle andre unioner)
> skal være loyale overfor unionens regler, love og vedtægter og varetage og

Hvem er unionen her i din tese? Formanden? bestyrelsen ? Love og Vedtægter?
eller er UNIONEN simpelthen medlemmerne ?
Selvfølgelig skal tillidsreptæsentanter være loyale overfor Love og
Vedtægter.
Men tillidsrepræsentanter skal ikke være tosseloyale overfor formanden og
ALT
hvad formanden fortager sig af tåbeligheder på EGEN hånd UDEN
tillidsrepræsentanternes vidende?
som
bag jerntæppet i gamle dage !eller metoden er måske lige dig?

> [...]
> - Indførelse af nyt campingpas
> - Osv., osv., osv......

> Kan _du_ ikke gøre noget som helst ved det her på usenet?

Her tager du grundigt fejl. DCUs Forretningsudvalgs taktik overfor
medlemmerne er lukkethed. Medlemmerne får simpelthen ikke at
vide hvad der foregår i UNIONEN ! Eks. Lukkethed om, hvorfor
det meste af 1. Kreds bestyrelse er skredet i utide ? Ved DU det som
DCU medlem?

> Og hvorfor mener jeg så det?
> Jo! Fordi du, pga. din adfærd, har forpasset enhver mulighed for at blive
> taget alvorligt

BEVIS DET ! Hvor ved DU hvad ALLE andre end dig tager alvorligt ?
Er DU talsmand for alle andre brugere af nyhedsgruppen?
Eller gætter du bare som sædvanligt?

og har brændt alle broer bag dig.

Hvad for broer taler du om ? Jeg har ingen broer jeg skal over ! JEG behøver
ikke
at fedte for nogen bestyrelse ! Jeg kan godt leve med ikke at sælge min sjæl
for
200 kr færgerabat de år jeg drager udenlands!

> Så snart du møder den mindste modstand, eller der stilles spørgsmål ved
> dine postulater, er du færdig med at debattere - så vil du bare diskutere
> og skændes.

Passer ikke. Når folk, som f.eks. dig bliver nedladende og svinske får I
tilbage af samme skuffe
så simpelt er det. Bevis: her i DIT svar har jeg svaret på DINE svinske
bemærkninger om
min person.

> [...]
> DCU stadig eksisterer og i den tid jeg har været medlem har øget
> medlemsskaren med ca. 40.000 - 50.000 medlemmer.

BEVIS DET.
(Det er ren ønsketænkning og ævle bævle)

> Det eneste du kan gøre er at følge de demokratiske spilleregler med alt,
> hvad det indebærer. Men det skal næppe foregå i usenets regi.

Jo det skal PRÆCIS også foregå ÅBENT ude i det offentlige rum, UDENFOR
din elskede og af dig støttede PAMPERNES CENSURMESTERS rækkevidde .

> Der er ikke noget svinsk eller nedladende ved at stille spørgsmål til dine
> postande, det kaldes debat, Verner.

Nej du er direkte svinsk og nedladende , læs mine bemærkninger til DINE
svinske bemærkninger til mig. Jeg giver dig KUN tilbage i samme mønt.

> Din person er uinteressant i _enhver_ sammenhæng.

Igen en svinsk bemærkning fra dig.

> Du indrømmer jo, at det er påstande. I og med at du gør det, er der vel
> ikke nogen sandhed i det, før _du_ har bevist, at de er sande.
> Det er jo ikke min opgave at bevise dine påstande.

Hvis du ikke tror på mine påstande kan du jo bare modbevise dem ? SELVOM
en hvert normalbegavet menneske f. eks. kan se at DCUs Forretningsudvalg
CENSURERER medlemmerne! Da du ikke tror på andre end dig selv kan du jo over
for dig selv
SOM DCU MEDLEM bevise at DU har ret ? Skriv et kritisk indlæg om det nye
campingpas I DAG ? eller bare spørgsmål om det
nye campingpas OG FÅ DET IGENNEM DCUs censurmester ! Er det for KONKRET for
dig ?
Så vil ALLE kunne konstatere om der er censur i DCU ! Er det for svært for
dig?

> [...]
> længe du ikke vil eller kan bevise dem, men havde du noget omkring
> uregelmæssigheder i administrationen, var det sikkert værd at høre på.

Du har ikke fattet ret meget af det jeg skriver om, læs igen. Jeg skriver om
pampermetoder
og lukkethed !

> Det var dælme et bevis, der vil noget.

Ja DU kan jo ikke levere bevis på at DU kan få et indlæg igennem DCUs censur
!
Men det er måske FOR reeelt for dig! vil det ødelægge din fanrtasiverden
om hvad DU tror der foregår i DCU?

Hvis et uge- eller dagblad ikke vil
> optage et læserbrev i egen avis, så er det cencur.

Ja hvis brevet overholder reglerne.

> Er der nogen bestemt grund til, at dine skriblerier efterhånden kun
> modtages umodereret i dette forum?

> Tror du også de er hemmelige for revisionen, Verner?

Din udtalelse viser, at du ikke ved ret meget om revision. Revisionen
kontrollerer KUN, at foreningen
DCU overholder DANSK LOVGIVNING ! Om DCUs bestyrelse overholder DCUs Love og
Vedtægter
rager Revisionen en høstblomst. Her taler jeg om ekstern revision. En intern
revision
kan man pålægge at revidere det man nu synes de skal revidere.
Ikke engang DCUs medlemmers tillidsrepræsentanter må se ALLE bilag, og de må
slet
ikke oplyse til medlemmerne hvad de har set og DET står der ikke noget om
ï DCUs Love og Vedtægter.

> Du insunierer her lemfældig omgang med unionens midler af DCU's bestyrelse
> uden at have det mindste bevis på det.

Du har stadig ikke fattet hvad jeg skriver om. Jeg skriver om kontrol og
lukkethed.?
Fatter du overhovedet forskellen?

> Vil du også påstå, at revisionen ser igennem fingre med, at der foregår
> uregelmæssigheder?
> Forstår _du_ betydningen af dette?

Læs ovenover og lær.

> Hvad medlemmer finder interessant behøver de vel ikke at have _dig_, af
> alle, til at fortælle dem.

Næe, men har du noget imod at der gøres opmærksomt på et
foreningsdemokratisk
problem i DCU ?

> De medlemmer, som finder det interessant, har vel undersøgt sagen,

Næe det kan de ikke, for ALT bliver censureret væk. DU som GLAD DCU medlem
kan ikke engang få noget som helst at vide, og DET passer åbenbart dig godt?

og har
> svaret ikke opfyldt deres forventninger, har de vel handlet ud fra det.

Næe færgerabat på et par hundrede kroner kan åbenbart købe mange sjæle
i dagens Danmark. Nogle er MEGET billig til salg.

> [...]
> medlemmer i offentlige fora. Men som vanligt forbliver det kun en påstand.

Jeg taler om at de valgte tillidsrepræsentanter IKKE vil gå i dialog med dem
som har valgt dem ! De vil heller ikke i dialog med dig.

> Men så er det det, du skal skrive og ikke:
> Hvorfor tror du at Landsformanden er så skide ræd for at der indføres
> urafstemninger til DCU's bestyrelse?

Det er jo et helt andet emne du her omtaler. Men DETTE mit udsagn er iøvrigt
også
korrekt alligevel.

> Det må jo betyde, at landsformanden på et eller andet sted og tidspunkt er
> blevet forelagt et sådant forslag og har skaffet nok stemmer til at
> nedstemme det.

Ja det skrev han i sin leder i fagbladet for et par år siden. INGEN i DCUs
bestyrelse tør sige ham imod . ALLE har fået MUNDKURV på. Selv Tage Hvam
er fallet til patten.

> Det var ud fra _det_ postulat at jeg afkrævede dig et bevis, så jeg ved
> ikke rigtigt, hvem der ævler mest her, eller der er en, der ikke kan
> huske, hvad han skriver.

Du kan læse svaret i dit elskede DCU blad!

> Hvis du henviser til dit eget forslag desangående her på usenet, er der
> vel kun latter tilovers for sådanne tiltag.
>
> Ergo: Heller intet bevis her.

Jo læs dit eget fagblad.
Du kunne jo også skrive til DIN formand og spørge ham direkte ! HAHAHAHAHAHH

> Det kunne jo også være at formuleringsevnen lader noget tilbage at ønske.

Ja men så må man jo i en sober debat spørge om hvad der menes ikke?

> Hilsen
> Bufas.

Hilsen
verner

Fra : Bufas

Dato : 13-02-05 18:19

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Du forstår simpelthen ikke, hvad der bliver skrevet til dig.

Du er resistent overfor _alt_ hvad andre mennesker mener, hvis de ikke mener
det samme som dig. Din verden er sort og hvid. Enten er man med eller imod,
intet derimellem.

Du kan eller vil simpelthen ikke bevise dine påstande, men forlanger at
andre skal bevise dem for dig. Det er ikke debat Verner, men det forstår du
heller ikke.

Du tordner om lukkethed, men alligevel synes du, at have alle de _rigtige_
informationer om, hvordan det foregår i DCU.

Jeg kan godt forstå, hvis DCU modererer _dig_ ud af deres debatforum, for du
forstår simpelthen ikke, hvad en debat indebærer. _Du_ får den behandling af
DCU, som _du_ fortjener.

Farvel Verner, og fortsat god modvind med din hadekompagne.

Hilsen
Bufas.

Fra : verner

Dato : 13-02-05 18:51

Nå Bufas der løb du tør for argumenter hva?

> "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Du forstår simpelthen ikke, hvad der bliver skrevet til dig.

Jo hvert eet ord. Jeg er også god til at læse mellem linierne i hvilken tone
og ånd der bliver skrevet til mig.

> Du er resistent overfor _alt_ hvad andre mennesker mener, hvis de ikke
> mener det samme som dig.

Overhovedet ikke. ALLE kan se at DCU CENSURERER deres medlemmer
også dig du vil bare ikke indrømme det og se realiteterne i øjnene. Du tør
simpelthen
ikke skrive et indlæg til DCU om campingpas for du ved at du har tabt på
forhånd og du ved at jeg har ret
DCU CENSURERER alle deres medlemmer OGSÅ dig.

Din verden er sort og hvid. Enten er man med eller imod,
> intet derimellem.

Hvis du læser mine indlæg skriver jeg for 90% on hvad der foregår i DCU
Jeg hverken tror gætter eller mener ALLE kan umiddelbart se at jeg har ret1
DCUs regnskaber ER hemmelige.
DCUs referater ER hemmelige.
DCUs tillidsrepræsentanter vil IKKE gå i dialog med dig.
DCU vil ikke fortælle hvorfor næsten HELE 1.Kreds bestyrelse skred i utide.

og MEGET mere.

DETTE er ikke gætterier , tro eller meninger DET ER FAKTS Bufas DU
lukker bare øjnene for virkeligheden.

> Du kan eller vil simpelthen ikke bevise dine påstande,

Det er SÅ ÅBENLYST for enhver at selv et barn kan konstatere det.

men forlanger at
> andre skal bevise dem for dig.

Forkert at DU beviser for DIG selv. JEG behøver ikke noget bevis.

Det er ikke debat Verner, men det forstår du
> heller ikke.

Jo for DU kommer ikke med argumenter, du kan ikke påvise at mine
udsagn er forkerte.

> Du tordner om lukkethed, men alligevel synes du, at have alle de _rigtige_
> informationer om, hvordan det foregår i DCU.

Det er ikke rigtigt. KUN de forhold jeg ved selvsyn kan konstatere.

> Jeg kan godt forstå, hvis DCU modererer _dig_ ud af deres debatforum,

Ja det ER gået op for mig at du ertilhænger af lukkethed og censur og
pampermetoder.

for du
> forstår simpelthen ikke, hvad en debat indebærer. _Du_ får den behandling
> af DCU, som _du_ fortjener.

Måske.

> Farvel Verner, og fortsat god modvind med din hadekompagne.

Igen gætter du, jeg hader ikke nogen som helst jeg skriver om virkeligheden
din elskede forening med pampermetoder.

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 14-02-05 13:51

> [...]

> utide.
>
> og MEGET mere.
>
> DETTE er ikke gætterier , tro eller meninger DET ER FAKTS Bufas DU

Nå Bufas blev ovennævnte virkelighed fra den virkelige verden FOR meget
for dig ? Selvom du kan se at solen er rund skal jeg også bevise det for dig
før du tror på hvad du ser?
Hver gang når realiteterne kommer på bordet flygter du.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 10-02-05 14:01

"Bufas" <Bufas@invalid.dk> skrev i en meddelelse

klip

En variant mere til filtret

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 07-02-05 21:10

Dette indlæg har hr Verner sendt direkte til min mailboks - her bringes det
i den sammenhæng det hører til. At Verner har sendt den direkte til mig, må
tilskrives en finger-fejl:

Bufas du kan godt selv se at det er noget eklatant sludder og vrøvl du

skiver ikke !

Hvis du er uenig med Stataministeren eller hvis du vil have oplysninger om

folketinget, stiller du så op til folketingsvalg ?

Ævle bævle fra din side UDEN argumenter i virkeligheden, som ikke engang

fortjener et svar.

Nej.

, fordi du så kommer til at stå til ansvar for

Jeg står til ansvar for ALT hvad jeg siger og gør PRÆCIS ligesom dig.

> Det var da en frygtelig tanke.

> En forening, der vil have ham som medlem af de styrende organer, er

> slet ikke noget for mig.

Jo hellere ham FREMFOR en et som spiller kolg og bedrevidende i ALLE

nyhedsgrupper UDEN at

have noget at have det i.

DET ville være et skræksenarium for mig.

DET er ikke bare rystende tænkning det er FRYGTELIG tænkning.

> Det er jo rystende tænkning.

> /Flemming U

Hilsen

verner

Fra : Sten Bo

Dato : 08-02-05 08:09

> [...]
> det
> i den sammenhæng det hører til. At Verner har sendt den direkte til mig,

Vi starter med LÅS, der i flertal er LÅSE,
men flertal af GÅS er GÆS - ikke GÅSE.
Vi taler om FOD - er der flere, si'r vi FØDDER,
men skønt vi siger FLOD, vi aldrig siger FLØDDER.
Er der EN, hedder det DEN, er der TO, si'r vi DISSE.
Hvorfor fa'en hedder PEN i flertal så ikke PISSE?