TV camping flop !
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-01-05 11:30

Normalt har jeg meget stor respekt for Per Nesleins campingudsendelser
i TV. Han er efter min mening den som har gjort mest for udviklingen
af camping i Danmark. Hans udsendelser giver normalt et godt billede
af campingvilkårene for danske campister.

Mem men ...hans udsendelse on Vinter UDFORDRINGEN til Nordkap er et
rent flop.
Per Neslein kalder det i udsendelsen en FORBRUGER TEST ! Hvor mange i
Danmark har lige en firehjulstrækker der må have 3 tons på krogen og
en stor Kabe 1600 kg ! Ud af 150.000 danske campister drager der
RIGTIG mange til Nordkap for at campere!
Hvor meget FORBRUGERUNDERSØGELSE er der i det ? det er jo ikke det
almindelige vogntog i Danmark ! Svenskerne har testet Kabe de sidste
20 år og mon ikke de har konstateret at en Kabe duer i den svenske
vinter! Hvad er udfordringen i det? Hvad er udfordringen i at køre
6000 KM ? der er sandelig også mange danskere som kører 6000 KM i
deres ferie ! Nåe jo, nogle få som holder ferie bag rattet i deres bil
!

FIS I EN HORNLYGTE.

Næe Per Neslein hvis du havde taget en Adria eller en Hobby på 4-5
meter med en Avensis foran, SÅ kunne man tale om forbrugertest som vi
danskere kunne bruge til noget. Iøvrigt viser du KUN at man med et
perfekt vogntog som MEGET få danskere har, kan køre 60000 KM om
vinteren ! det er jo TRANSPORT ! det har ikke så voldsomt meget med
selve det at campere at gøre.

Alt i alt er udsendelsen en FIS I EN HORNLYGTE.

Ja så har vi da heldigvis Anne Vibeke rejser at falde tilbage på ikke
! eller hva ?

Konen er gået fuldstændig i selvsving over at have fået et barn ,
MATHIAS, som om hun er den første kone i Danmark der har fået et barn
som er med på camping! Denne MATHIAS SKAL konstant i være fokus, det
er Mathias her der og alle vegne! Mathias spiser ! Mahtias sidder på
ryggen af mor ! Mathias kører på kælk ! Mathias sover ! Mathias æder !
Mathias skider i bukserne og MEGET MERE med Mathias i fokus.Vi får
KONSTANT smidt denne Mathias i hovedet i udsendelserne som om Anne
Vibeke er ved at lave et familie fotoalbum med navnet "Min lille
Mathias på campingtur" ! Det er sgu ikke seriøst
campinginformation/underholdning. LAD FOR FAEN LILLE MATHIAS BLIVE
HJEMME EN ENKELT GANG!

Hilsen
verner

Fra : Henning Fink

Dato : 29-01-05 12:25

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 29-01-05 19:18

Er Henning Fink også et af klovnen verners alias, eller er han bare så stor
en beundre af verner at han gengiver indlæg uden at kommentere det.

Jeg kan nemlig normalt ikke se verners indlæg - heldigvis

Bente Jørgensen

Fra : phk

Dato : 29-01-05 19:32

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er Henning Fink også et af klovnen verners alias, eller er han bare så
> stor en beundre af verner at han gengiver indlæg uden at kommentere det.

Du har aldrig været nybegynder? Du kunne bare det her helt fra starten af?

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-01-05 23:43

> [...]
>
> Du har aldrig været nybegynder? Du kunne bare det her helt fra starten af?

Mon ikke nærmere Verner er blevet klar over hvor mange, der har sat et
filter på ham og nu prøver at komme til orde ved at lade nok et falsk alias
være relæ for hans indlæg ?
Henning Fink er lige blevet indlemmet i mit rædselskabinet
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : verner

Dato : 30-01-05 01:19

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> [...]
> alias være relæ for hans indlæg ?
> Henning Fink er lige blevet indlemmet i mit rædselskabinet

Det synes jeg sgu er syndt for Henning Fink.

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 29-01-05 21:58

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk>

> Er Henning Fink også et af klovnen verners alias,

Er det hvad SLADRE-KÆLLINGEN Bente Jørgensens hjerne kan præstere?

> Jeg kan nemlig normalt ikke se verners indlæg - heldigvis
>
> Bente Jørgensen

/verner

Fra : Trix

Dato : 30-01-05 00:10

> Er det hvad SLADRE-KÆLLINGEN Bente Jørgensens hjerne kan præstere?

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 30-01-05 09:03

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
>
> Er dette her det vi kalder god campingsnak så er der vist noget jeg har
misforstået

HK

Fra : verner

Dato : 30-01-05 10:28

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> skrev i en meddelelse
> misforstået
>
> HK

Prøv at spørge SLADRE-KÆLLINGEN Bente Jørgensen, hun begyndte med at kalde
mig for klovnen ! DET bemærkede du måske ikke ?

Hilsen
verner

Fra : HC

Dato : 29-01-05 15:26

Har du ikke en SLUK knap på dit TV Hr. Verner

Mvh Hans

Fra : kbe

Dato : 29-01-05 15:38

Jo han har garanteret en SLUK knap, men hvorfor skulle han bruge den, så har
han jo ikke noget at brokke sig over. Noget skal han vel få sit "fattige"
liv til at gå med.
Stakkels menneske.Er det ikke DCU, så finder han straks noget andet.
mvh
Kjeld

Fra : verner

Dato : 29-01-05 21:00

Fra : verner

Dato : 29-01-05 15:43

Jov da Hr. HC (Hansen?).

Men jeg giver gerne min mening til kende når der sendes
"forbrugerudsendelser" til mig når jeg synes at indholdet er noget FIS I EN
HORNLYGTE! Jeg bruger simpelthen min demokratiske ret til at ytre mig ! Hvis
du ikke kan lide mit indlæg HC ? kan du jo bruge DIN demokratiske ret til
at springe mit indlæg over ))

Venlig hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 29-01-05 18:23

> [...]
Hvis
> du ikke kan lide mit indlæg HC ? kan du jo bruge DIN demokratiske ret til

Og hvis du kunne finde ud af at bruge samme alias hver gang, så har vi en
mulighed for, at springe dine trættende indlæg over!

/Torben

Fra : verner

Dato : 29-01-05 21:01

Fra : Trix

Dato : 30-01-05 00:06

> SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Ja en stor tåbe - det har du altid været - og du lever fint op til det.

Få dig et liv lille Verner - og gerne et andet sted

/Torben

Fra : Michael

Dato : 29-01-05 18:36

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Uha. verner.... har Peer Neslein, slettet et af dine indlæg i hans
nyhedsgruppe. ????

Ang. Hans såkaldte flop. Så husker jeg stadig at du sidste år pralede med at
du havde en Mazda 6 og en stor Kabe.
Så en "test" af Kabe burde da lige være noget for dig.

Fra : verner

Dato : 29-01-05 22:48

"Michael" <lemi@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Uha. verner.... har Peer Neslein, slettet et af dine indlæg i hans
> nyhedsgruppe. ????

Nej det kan han ikke da jeg KUN skriver i denne nyhedsgruppe !

> Ang. Hans såkaldte flop. Så husker jeg stadig at du sidste år pralede med
> at
> du havde en Mazda 6 og en stor Kabe.

Hvad har det dog med sagen at gøre ? Forstår du hvad jeg skriver om?

> Så en "test" af Kabe burde da lige være noget for dig.

Næe den er blevet testet hundredvis af gange af svenskerne I SVERIGE ! så
der er vist ikke noget at komme efter.

Men du har ikke forstået ret meget af mit indlæg. Det handler om at Per
Neslein laver FORBRUGERTEST for DANSKERE ! Prøv at se dig om på
campingpladserne ! hvilke campingvogne køber og BRUGER langt de fleste
danskere ? kan du gætte det ?
Per Nesleins "forbrugertest" er MERE en transporttest end en test i det at
campere ! kan du se forskellen ? Det er ikke en test af Kabe som campingvogn
! Det virker latterligt at teste om en Kabe kan klare turen til nordkap !

Det havde været MEGET mere relevant FOR DANSKERE at se om en Adria, Hobby
eller en Knaus kunne klare turen !

Hilsen
verner

Fra : kbe

Dato : 29-01-05 23:11

IGEN Verner, som jeg har skrevet før, DU ALENE VIDE. Du alene har altid ret,
hvis andre er uenige med dig, så er de dumme, eller har ikke forstået noget.
Gad vide hvem der forstår dig.
mvh
kjeld

Fra : Michael

Dato : 29-01-05 23:27

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har det dog med sagen at gøre ? Forstår du hvad jeg skriver om?

Nej det er ikke altid, at det er lige nemt !!

> Næe den er blevet testet hundredvis af gange af svenskerne I SVERIGE !

> der er vist ikke noget at komme efter.

Hmm deres tests af CV er ok, men deres pas er noget skidt.
Var lige ved at tro at du OGSÅ havde noget mod sverige og svenskere.

> Men du har ikke forstået ret meget af mit indlæg. osv osv. Det er ikke en
test af Kabe som campingvogn.

Tju hej verner, der ramte du da lige sømmet på hovedet.
Er ret sikker på at det som peer testede, var om man kunne køre HELT til
nordkap om vinteren. Og ikke så meget bil og CV. Men hvis jeg skulle helt
derop i kulde og sne, ville jeg da heller ikke køre turen i en gammel skoda
105 og et "æg" med hæve/sænke tag.

Vh. Michael.

Fra : verner

Dato : 30-01-05 01:38

> Nej det er ikke altid, at det er lige nemt !!

Sorry jeg gør mit bedste for at skrive så entydigt som muligt )

> så

> Hmm deres tests af CV er ok, men deres pas er noget skidt.
> Var lige ved at tro at du OGSÅ havde noget mod sverige og svenskere.

Heheh nej Michael det svenske blå/gule pas er godt nok.......for svenskere
)
Nej for søren, sverige er et af de bedste camoinglande i Europa efter min
mening, og svenskerne er utrolige gæstfrie
og imødekommende venlige mennesker. De er værd at besøge. De er det modsatte
af de hjernedøde HYLERE i denne nyhedsgruppe )

> test af Kabe som campingvogn.

Nåe ikke ! det siger hans ellers til DR journalisten i udsendelsen ! at han
også tester matriellet, bil, campingvogn og parabol!

> Tju hej verner, der ramte du da lige sømmet på hovedet.
> Er ret sikker på at det som peer testede, var om man kunne køre HELT til
> nordkap om vinteren.

Nå for søren, jeg var ikke klar over at han var den første i verdenen der
kører til Nordkap om vinteren med campingvogn!

Og ikke så meget bil og CV. Men hvis jeg skulle helt
> derop i kulde og sne, ville jeg da heller ikke køre turen i en gammel
> skoda
> 105 og et "æg" med hæve/sænke tag.

Michael det er jo ikke en fornøjelsestur, men ARBEJDE = en forbrugertest for
danske campister ikke? Da Kabe udgør en promille at campingvognene i Danmark
var det vel meget mere relevant at vælge et vogn mærke som er almindeligt i
Danmark ! såsom Adria, Hobby,Knaus eller en LMC ! Så ville der komme
oplysninger på bordet som man kunne kalde en forbrugertest som forbrugerne i
Danmark kunne bruge til noget! eller hyr ?

> Vh. Michael.

Venlig hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 30-01-05 00:31

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det havde været MEGET mere relevant FOR DANSKERE at se om en Adria, Hobby
> eller en Knaus kunne klare turen !

Det kan man da læse i de tyske blade så det er der heller ikke nogen grund
til at bruge krudt på. I det hele taget laver han ikke ret meget som ikke
allerede er eller bliver lavet i andre lande så måske skulle han bare lave
en udsendelse om links til udlandet. Du har sgu ret verner! der er slet
ingen grund til at lave danske undersøgelser. Det hele er jo gjort af andre.

Fra : verner

Dato : 30-01-05 01:43

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en udsendelse om links til udlandet. Du har sgu ret verner! der er slet
> ingen grund til at lave danske undersøgelser. Det hele er jo gjort af

Hvor har du ret LS, det kan man rigtig se på den måde at tyske og andre
sydeuropæiske campingvogne er konstrueret på ! med vandrør og afløbsrør
UDENPÅ vognene, så du har så evigt ret. Tror du selv på at en Kabe er
konstrueret så tåbeligt til helårsbrug i Nordeuropa ?

Hilsen
verner