Kort erfaringer??
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 18-01-05 17:51

Hej da jeg pønser på at køre til Nuerburgring og se Formel 1
kunne jeg godt tænke mig at vide om der skulle være nogle der
havde erfaring med at køre den tur evt muligheder om overnatning?
Gode vejkort / gode råd?

På Forhånd Tak

Henrik Sørensen

Fra : Gismo

Dato : 18-01-05 20:17

Henrik Sørensen wrote:
> [...]
> kunne jeg godt tænke mig at vide om der skulle være nogle der
> havde erfaring med at køre den tur evt muligheder om overnatning?

Prøv dk.fritid.bil. der er flere entusiaster

Fra : phk

Dato : 18-01-05 20:26

"Henrik Sørensen" <shumi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hej da jeg pønser på at køre til Nuerburgring og se Formel 1
> kunne jeg godt tænke mig at vide om der skulle være nogle der
> havde erfaring med at køre den tur evt muligheder om overnatning?

Golf-clubben kører derned engang, enten sidst i maj eller senere på året.
Prisen bliver under 1.000 kr. for hotel og kørsel i en af de Porscher som
kører rundt på banen - kan ikke lige huske den rigtige betegnelse :)

Der ligger flere gode campingpladser dernede, nogen af dem er anbragt godt
oppe i Eiffel-bjergene :)

--
Per, Esbjergs

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 19-01-05 19:17

Hej Henrik
Hvis du ønsker lidt hjælp til forskellige muligheder til din tur , er det
måske en god ide` at specificere dit spørgsmål lidt mere .....
Vi bruger denne hjemmeside til at holde "nat" stop gennem Tyskland :
http://www.autohof-guide.de/start.htm

Under WEB.DE / Sport kan du finde mange links på tysk angående Formel 1 og
måske lige finde det du søger ?
http://portale.web.de/Auto/Formel1/?mc=hp@portal.portale@auto@formel1

På denne side finder du en del campingpladser i området der nede :
http://www.eurocampings.net/da/

God tur .............

Kim

Fra : Geo

Dato : 19-01-05 20:41

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske en god ide` at specificere dit spørgsmål lidt mere .....
> Vi bruger denne hjemmeside til at holde "nat" stop gennem Tyskland :

Vil du have de tyske autohofs, som POI til TomTom er jeg leveringsdygtig.

Hilsen
Georg

Fra : T. Hartung

Dato : 26-01-05 20:58

"Geo" <skaanebakken@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vil du have de tyske autohofs, som POI til TomTom er jeg leveringsdygtig.

Dem er jeg da interesseret i !!

Du finder min e-mail via min site - se signatur !!og på forhånd tak - bruger
altid autohof gennem Tyskland - der er det lidt ro for natten ))
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige