JYLLANDSPOSTEN ÆVLER ................
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-01-05 14:15

Jyllandsposten ævler, taler mod bedre vidende eller er deres artikel
af 16. januar 2005 bestilt arbejde?

Man skal ikke tro at Jyllandsposten har patent på sandheden i dagens
Danmark.
Læs alt ÆVLET fra ovennævnte artikel "Samme pas i hele Europa"

Direktøren for Campingrådet POUL FEJER CHRISTIANSEN udtaler, citat : "
Ud over at vi mener ,tiden er inde til at samle alt i et kort"
!!!!!!!!!!!!!

Er der ikke en kontorpige eller gårdfejeren i Campingrådet som kan
fortælle DIREKTØR POUL FEJER CHRISTIANSEN CAMPINGRÅDET og
Jyllandsposten, at vi i HELE Verdenen/HELE Europa og OGSÅ i Danmark de
sidste 25 år har haft det HELE i et campingpas, NEMLIG det
Internationale Campingpas CCI ! Kommer I fra en anden planet? eller
har i sovet i 25 år?

Skriver Jyllandsposten mod bedre vidende eller er artiklen bestilt
arbejde fra nogen som vil have det blå gule svvenske campingpas
indført i Danmark ! Et campingpas som ENDNU ikke er godkendt i hele
Europa og som DCU-genierne alligevel ALLEREDE har indført i stedet for
det over hele Verden/Europa godkendte campingpas CCI=Internatinale
campingpas. Hvilke interesser ligger der bag ved at indføre et
campingpas som ENDNU ikke er godkendt i HELE Europa? DETTE faktum
fiser hen over hovederne på Poul Fejer Christiansen Campingrådet,
Bjarne Jensen DCU og Jyllandsposten ! Hvilke interesser varetager
disse?

Et er sikkert, at DCUs medlemmer er tossede på Bjarne Jensen og DCU
for at snigløbe medlemmerne. Yderemere CENSURERER Bjarne Jensen AL
debat fra medlemmerne som vedrører valg af campingpas. DCUs medlemmer
er simpelthen UARTIGE hvis de vil debattere campingpas, SÅ træder DCU
CENSURMESTER i funktion.

DCU formand Bjarne Jensen stiller sig faneme op i Jyllandsposten og
forkynder at der er FLERE som har tilkendegivet at de er tilfredse med
det blå/gule svenske campingpas ! De får alle 3 tilsendt et DCU-krus
med logo på, og får et kram af formanden!

DCUs formand ævler, at DCUs medlemmer har taget godt imod det svenske
campingpas! Den geniale formand forsætter " De nye muligheder er en
fordel for vores medlemmer" HVILKE NYE MULIGHEDER ? Han giver sine
medlemmer et NYT DÅRLIGERE campingpas, et pas der ikke er godkendt i
HELE Europa ! Hvad foregår der i mandens hjerne? For nogle måneder
siden opfordrede den SAMME hjerne DCUs medlemmer til at boycotte
Sverige fordi de lagde en ekstra afgift på os danskere som ikke hhar
det svenske blå/gule pas ! Det campingpas medlemmerne har haft i mange
år er BETYDELIGT bedre ! Det er måske derfor DCUs formand CENSURERER
sine medlemmer når de vil debattere campingpas på deres forenings EGEN
hjemmeside?

MOD BEDRE VIDENDE ELLER BESTILT ARBEJDE ? Bedøm selv kære læser.

Hilsen
verner

Det blå/gule svenske campingpas bliver produkseret i Sverige! bliver
videresolgt fra Sverige! danskere som ikke har det, får pålagt en
SÆRLIG afgift i Sverige!
VOLVO bliver produkseret i Sverige! videresolgt fra Sverige! Bliver
VOLVO dansk fordi en dansker køber en VOLVO?

Fra : Gismo

Dato : 18-01-05 16:33

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> Jyllandsposten ævler,

Og du ligeså.

> [...]
> VOLVO bliver produkseret i Sverige! videresolgt fra Sverige! Bliver
> VOLVO dansk fordi en dansker køber en VOLVO?

Nu er det bare det ved Volvo at det er opkøbt af Ford som er fra USA
er Volvo så en amrikaner flyder?

Gismo.

Fra : S.B.

Dato : 18-01-05 20:19

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og du ligeså.

> Nu er det bare det ved Volvo at det er opkøbt af Ford som er fra USA
> er Volvo så en amrikaner flyder?
>
> Gismo.

Og verner er campist?

Steen

Fra : Birger

Dato : 22-01-05 01:10

On 18 Jan 2005 05:14:45 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
wrote:

>Det blå/gule svenske campingpas bliver produkseret i Sverige! bliver
>videresolgt fra Sverige!

Ikke for at jeg ellers skal blande mig i den igangværende debat om
emnet, men jeg bliver altså lige nødt til at bemærke, at bl.a. både
Campingrådets og DCU's CCS-pas, som nogen åbenbart kalder det svenske
campingpas, produceres i og udsendes fra Danmark - også til
udenlandske campister. Jeg er til daglig voldsomt involveret i
processen.

Hilsen

Birger

Fra : verner

Dato : 22-01-05 01:58

Hej Birger

Kan du røbe hemmeligheden? Hvor i Danmark kortet fremstilles? Hvilke
(nationale) udenlandske campister køber kortet direkte hos dig? Er det ikke
foreninger ?

Fra : verner

Dato : 24-01-05 00:25

"Birger" <OZ1EOGfrimigforspam@QRZ.DK> skrev i en meddelelse

Birger hvis ikke det er en and du leverer så svar på mine spørgsmål!

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 27-01-05 17:26

> [...]
> campingpas, produceres i og udsendes fra Danmark - også til
> udenlandske campister. Jeg er til daglig voldsomt involveret i

Hej "Birger" !

Jeg tænkte nok du bare var en DCU mand der ÆVLER.

Hilsen
verner