ven_hj@yahoo.dk
Fra : CBA

Dato : 11-01-05 02:34

Du har, efter min mening et alvorligt problem Verner. Du savner tydeligvis
nogen der gider diskutere hvad som helst, med dig.

Men hvorfor kan du ikke overholde almen takt og tone i stedet for at
overfuse alt og alle.

Min opfordring til dig må være : FUT over i dk.fritid.skal.vi slås
eller jeg.har.alt.for.meget.fritid.dk

og lad være med at bombe denne gruppe hver gang du mener noget om nogen
eller noget !

Mvh

Claus

PS til andre som har fået nok af Verners udgydelser : føj ham til listen
over blokerede afsendere (ligger i fanebladet meddelelse i Outlook Express)
så vil hans indlæg ganske enkelt forsvinde ud i det blå

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 11-01-05 20:31

> PS til andre som har fået nok af Verners udgydelser : føj ham til listen
> over blokerede afsendere (ligger i fanebladet meddelelse i Outlook Express)
> så vil hans indlæg ganske enkelt forsvinde ud i det blå

Der har han været længe, men der er desværre stadig folk nok der gider
svare ham så hans udgydelser dukker op alligevel
--
Keld Rasmussen

Fra : Per Skjødt

Dato : 11-01-05 21:22

Er sket og nyhedsgruppen er lige pludselig blevet meget mere seriøs at kigge
på!

Mvh . Per Skjødt
Sdr.omme